کد خبر : 1942829 | 19 خرداد 1402 ساعت 02:04 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

تحقیقات پلیس برای دستگیری افراد بیشتر ادامه دارد

عاقبت تهدید ستاره اینتر: بازداشت 4 میلانی

هوادارانی که فدریکو دی‌مارکو را تهدید کرده بودند توسط پلیس شهر میلان دستگیر شدند.

عاقبت تهدید ستاره اینتر: بازداشت 4 میلانی

به گزارش "ورزش سه"، این حادثه روز 28 خرداد ماه و یک روز بعد از آن رخ داد که فدریکو دی‌مارکو به عنوان لیدر جشن صعود اینتری‌ها به فینال چمپیونزلیگ شعارهایی توهین‌آمیز علیه میلان به کار برد. 

گروهی از هواداران میلان که از این اقدام ستاره تیم رقیب خشمگین شده بودند یک بنر تهدیدآمیز را مقابل خانه او نصب کردند. روی این بنر نوشته شده بود: «دی‌مارکو روی بازی کردن تمرکز کن وگرنه مجبورت خواهیم کرد که آن زبانت را قورت بدهی!» 

1884810

این یک پیام تهدیدآمیز بود که سریعا به پلیس گزارش داده شد. به گزارش گاتزتا، پلیس شهر میلان 4 هوادار را که در این کار نقش داشتند دستگیر کرده است. با وجود دستگیری این افراد، تحقیقات برای یافتن افراد بیشتری که ممکن است در این اتفاق نقش داشته باشند همچنان ادامه دارد. 
دی‌مارکو قبلا بابت شعارهای توهین آمیز خود از هواداران میلان در شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرده بود تا به نوعی یک آتش بس میان او و اولتراهای روسونری به وجود بیاید. 
بسیاری از هواداران میلان عقیده دارند که خاطیان این ماجرا از رهبران اولتراهای تیم‌شان نیستند و تخلف یاد شده را بیشتر برای اینکه نامی برای خود دست و پا کنند انجام داده‌اند.

دیدگاه‌ها