کد خبر : 1942842 | 19 خرداد 1402 ساعت 08:05 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

سعی می‌کنیم فدراسیون کشتی به دوران سرپرستی نرسد

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی درباره وضعیت کاندیداهای کشتی و زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون گفت: هنوز شورای تجدیدنظر برگزار نشده که اسامی نهایی را اعلام کنیم اما سعی داریم زودتر تکلیف این فدراسیون را مشخص کنیم.

سعی می‌کنیم فدراسیون کشتی به دوران سرپرستی نرسد

به گزارش "ورزش سه" آرش فرهادیان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که با توجه به اتمام دوره مدیریت ۴ ساله علیرضا دبیر در ۲۶ تیر، انتخابات کشتی چه زمانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: «تا زمانی که شورای تجدید نظر برگزار نشود، اسامی نهایی را نمی‌توانیم اعلام کنیم. البته کمیسیون تطبیق مدیریتی برگزار شده؛ اما هنوز شورای تجدیدنظر کاندیداها برگزار نشده است. در نتیجه، برای این‌که حق کسی ضایع نشود، منتظر هستیم تا استعلام مدارک در اختیار شورای تجدیدنظر قرار بگیرد و سپس اسامی نهایی را برای برگزاری انتخابات اعلام کنیم.»

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت اتمام دوره مدیریت ریاست ۴ ساله دبیر، آیا برای فدراسیون کشتی سرپرست انتخاب می‌شود یا خیر؟ گفت: «تلاش بر این است که در موعد مقرر انتخابات را برگزار کنیم تا نیاز به سرپرست نباشد. کشتی ورزش اول کشور است و نباید با تأخیر در برگزاری انتخابات آسیبی به این رشته وارد شود.»

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی همچنین درباره زمان برگزاری شورای تجدیدنظر برای نهایی‌شدن اسامی کاندیداهای کشتی، خاطرنشان کرد: «هفته آینده تشکیل می‌شود.»

فرهادیان در پایان درخصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس نیز گفت: «هیئت‌رئیسه فدراسیون بوکس تاریخ پیشنهادی برگزاری انتخابات را به ما اعلام کردند که در حال بررسی تاریخ پیشنهادی آن‌ها هستیم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بوکس را مشخص کنیم. تلاش بر این است که در حداقل زمان ممکن انتخابات فدراسیون‌ها را برگزار کنیم تا مشکلی برای هیچ‌کدام از فدراسیون‌ها ایجاد نشود.»

دیدگاه‌ها