کد خبر : 1942868 | 19 خرداد 1402 ساعت 11:30 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: ایتالیانو گزینه جدید ناپولی

وضعیت نیمکت ناپولی یکی از عناوین اصلی امروز روزنامه‌های چاپ ایتالیاست.

روزنامه‌های ایتالیا: ایتالیانو گزینه جدید ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی پس از قهرمانی در سری A با خبر ناراحت کننده جدایی لوچانو اسپالتی مواجه شد. این سرمربی در جلسات با آئورلیو دی لورنتیس اعلام کرده بود که قصد دارد یک فصل استراحت کند.
به همین ترتیب جستجوی باشگاه قهرمان برای انتخاب سرمربی جدید آغاز شد، اما آن‌ها با وجود مطرح شدن اسامی مربیانی مانند لوئیس انریکه هنوز نفر جدید نیمکت خود را پیدا نکرده‌اند.
در میان عناوین اصلی امروز روزنامه‌های ایتالیا دیده می‌شود که دی لورنتیس منتظر است تا تکلیف وینچنزو ایتالیانو با فیورنتینا مشخص شود:

1884860

گاتزتا دلو اسپورت در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین اینتر و سیتی، مصاحبه‌ای با رئیس باشگاه ایتالیایی را روی جلد برده و تیتر زده است: "اینتر من باور دارد" و از قول استیون ژانگ نوشته که شکست دادن سیتی برای اینتر غیرممکن نیست.

1884862

"زمان ایتالیانو" این عنوان آغازین امروز کوریره دلو اسپورت است: "ناپل، روز تعیین‌کننده برای مربی جدید."
در واقع بر اساس اعلام این روزنامه، نشست بین روکی کومیسو، رئیس فیورنتینا و وینچنزو ایتالیانو قرار است امروز برگزار شود.
آئورلیو دی لورنتیس منتظر می‌ماند و در این بین می‌خواهد بفهمد که به غیر از کریستوف گالتیه، ایتالیانو می‌تواند گزینه دیگری باشد یا خیر.

1884863

"یووه-میلیک، تخفیف بده یا برو" این عنوان اصلی امروز توتو اسپورت است. ساعات تعیین‌کننده برای مهاجم لهستانی آغاز شده که قرارداد رسمی او از المپیک مارسی برای یووه 7 میلیون یورو تعیین شده اما بیانکونری‌ها برای بازیکن سابق ناپولی تخفیف می‌خواهند.

1884861

نشریه ایل رومانیستا بار دیگر تیتر اصلی‌اش را به افزایش تعداد اعضای باشگاه رم اختصاص داده است و با بازی با نام ورزشگاه المپیکو و این موضوع، تیتر "Allinpico" را انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها