کد خبر : 1942878 | 19 خرداد 1402 ساعت 12:14 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

برگزاری جام جهانی در راس الخیمه! (عکس)

مسابقات WMF 2023 بهار سال آینده در کشور امارات برگزار خواهد شد.

برگزاری جام جهانی در راس الخیمه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جام جهانی مینی‌فوتبال، 2023 WMF در بهار سال آینده در راس الخیمه امارات برگزار خواهد شد. تاریخ‌های رسمی برای این مسابقات، ۲۸ آوریل تا ۶ می ۲۰۲۳ اعلام شده است و ۲۴ تیم از قاره‌های مختلف به صورت حذفی به رقابت خواهند پرداخت.

طبق اعلام فدراسیون جهانی این رشته، اطلاعات بیشتر در مورد جام جهانی WMF 2023 در زمان مناسب به اشتراک گذاشته خواهد شد. آنها در انتهای اعلام رسمی خود برای زمان‌بندی این مسابقات آورده‌اند:

"این یک تجربه جدید برای همه خواهد بود، زیرا ما برای اولین بار یک رویداد بین المللی مینی فوتبال را در این منطقه برگزار می‌کنیم!"

گفتنی است مسابقات مینی‌فوتبال به فوتبال‌های پنج تا هفت نفره مربوط می‌شود که زیر نظر WMF، فدراسیون جهانی مینی‌فوتبال، برگزار می‌شود.

راس الخیمه شهری در 109 کیلومتری دبی است که مجموعه‌ای از مجلل‌ترین اقامتگاه‌های کشور امارات را در خود دارد و به دلیل شرایط آب و هوایی متفاوت نسبت به سایر شهرهای این امیرنشین، در میان توریست‌ها مشهور است.

هنوز خبری درباره اینکه آیا تیمی از ایران در جام جهانی مینی فوتبال امارات شرکت می‌کند یا نه منتشر نشده است اما میزبان احتمالا ایران را برای حضور در این تورنمنت در نظر گرفته تا مثل مسابقات فوتبال ساحلی، تماشاگران ایرانی گرمابخش این مسابقات دیدنی باشد.

دیدگاه‌ها