کد خبر : 1942899 | 19 خرداد 1402 ساعت 14:09 | 94.1K بازدید | 10 دیدگاه

گوهری و رضایی از ذخیره بودن متنفرند

جدایی گلرهای استقلال و پرسپولیس با یک هدف خاص

به نظر می‌رسد در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر شاهد جدایی دروازه‌بان‌های دوم استقلال و پرسپولیس باشیم.

جدایی گلرهای استقلال و پرسپولیس با یک هدف خاص

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته لیگ برتر سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان اول در اختیار داشتند. در کنار این دو گلر اما آنها برای دروازه‌بان ذخیره از دو گلر خوب و جوان‌تر فوتبال استفاده کردند. احمد گوهری نیم فصل لیگ بیست و یکم از نفت آبادان به پرسپولیس پیوست و علیرضا رضایی در ابتدای همان فصل با ترک پیکان راهی استقلال شد.

این دو دروازه‌بان اما به واسطه شرایطی که وجود داشت، کمتر فرصت بازی کردن در ترکیب سرخابی‌ها را پیدا کردند و بیشتر نیمکت نشین بودند. آنها اما از شرایط موجود رضایت ندارند و قصد کرده‌اند برای لیگ بیست و سوم در تیمی باشند که شماره یک را بر تن کنند و در ترکیب تیم خود بازی کنند.

قرارداد گوهری با پرسپولیس خاتمه یافته و بی‌شک او دوست ندارد همچنان به نیمکت نشین بودن ادامه بدهد. همچنین رضایی نیز با وجود اینکه یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما اگر شرایط بازی کردن در این تیم برایش مهیا نباشد، قصد رفتن به تیم دیگری را خواهد کرد.

گوهری و رضایی با وجود اینکه از نظر سن و سال شرایط خوبی دارند، حالا به واسطه چند سال حضور در سطح اول فوتبال ایران و البته بودن در کنار دو تیم بزرگ فوتبال ایران تجربه خوبی هم کسب کرده‌اند.

این دو دروازه‌بان که در گذشته عملکرد فنی خود را نشان داده‌اند، احتمالا جزء نفراتی خواهند بود که در نقل و انتقالات چهره‌های جذابی‌اند. آنها پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر برای پوشیدن پیراهن شماره یک دریافت کردند و باید دید انتخابشان برای فصل بعد چه تیمی است.

هرچه هست، احتمال ادامه فعالیت این دو دروازه‌بان در جمع سرخابی‌های پایتخت به پایین‌ترین حد خود رسیده و به احتمال زیاد آنها را با پیراهن جدیدی در فصل آینده خواهیم دید.

دیدگاه‌ها