کد خبر : 1942927 | 19 خرداد 1402 ساعت 16:20 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کسب دو مدال برنز

پیشکسوتان به‌جای تیم ملی مدال گرفتند

در ادامه سومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند رکابزنان رده سنی پیشکسوت ایران دو مدال برنز گرفتند.

پیشکسوتان به‌جای تیم ملی مدال گرفتند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، سومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در بانکوک تایلند برگزار شد که در پایان این روز رکابزنان پیشکسوت ایران دو مدال برنز را در ماده تایم تریل انفرادی از آن خود کردند. محسن ویسیان در رده سنی بالای ۵۰ سال در بین ۱۰ ورزشکار و مصطفی لقمانیان در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال در میان ۱۵ ورزشکار حاضر در رده سوم ایستاده و صاحب گردن آویز برنز شدند.

سجاد طلایی هم در رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال هشتم شد. در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال سید مهدی فیروز آبادی و وحید دهقان‌زاده بافقی به ترتیب پنجم و نهم شدند. در رده سنی بالای ۵۰ سال امید اسفندیاری چهارم، سهراب پیلتن هفتم و محمد باوی نهم شدند.

در مسابقات صبح امروز قوامی در رده سنی زیر ۲۳ سال عنوان دوازدهم بخش تایم تریل را از آن خود کرد. رکابزنان ایران در ادامه مسابقات بخش جاده در تایم تریل انفرادی زنان و مردان به رقابت می‌پردازند و سپس مسابقات بخش استقامت جاده آغاز خواهد شد.

تیم دوچرخه سواری کشورمان با گذشت سه روز از مسابقات صاحب مدالی نشده است. تنها مدال ایران را مهدی محمدی در بخش پا را سایکلینگ تایم تریل انفرادی کسب کرده است.

چهل و دومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جاده بزرگسالان آسیا، بیست و نهمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جوانان آسیا و یازدهمین دوره مسابقات پا را دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا از ۱۷ تا ۲۳ خرداد در تایلند برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها