کد خبر : 1942954 | 19 خرداد 1402 ساعت 18:46 | 25.7K بازدید | 6 دیدگاه

شاید امسال سه بار با چین بازی کنیم

مربی تیم ملی والیبال تاکید کرد که هدف همه بازیکنان و کادرفنی ارائه بهترین نتیجه و عملکرد است.

شاید امسال سه بار با چین بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مربی تیم ملی درباره وضعیت تیم در هفته نخست لیگ ملت‌ها اظهار کرد: در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال با سه تیم مسابقه داریم که در رنکینگ از تیم ایران بالاتر هستند و فقط چین از این حیث نسبت به ایران پایین‌تر است. فکر می‌کنم که همه بازی‌ها برای ایران ارزشمند است.

علیرضا طلوع‌کیان تاکید کرد: خیلی از تیم‌ها مثل ایران نگاه بلندمدت دارند و ما هم جوان‌های خوبی را در کنار باتجربه‌ها تزریق کرده‌ایم. گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان نیز به این موضوع اشاره کرد که سرمایه‌گذاری والیبال ایران چندساله است. پیروزی و شکست‌ها وجود دارد، اما باید عملکرد ایران نیز ارتقا پیدا کند و روز به روز بهتر شود.

ویدئو: 303139

وی در ادامه افزود: شاید در سال پیش رو سه بار با چین بازی کنیم. آن‌ها بسیار آماده و باکیفیت هستند، ولی ترکیبشان تقریباً مثل گذشته است و فقط پاسور جدید آورده‌اند. زانگ، دریافت کننده قدرتی چین، تاثیرگذارترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود. یو نیز در این تیم بازی می‌کند که از زمان تیم ملی جوانان در کنار زانگ حضور دارد. پنگ دفاع وسط قدرتمند چین است که در تیم سانتوری ژاپن حضور داشت.

طلوع‌کیان در رابطه شناخت کادر فنی تیم ملی والیبال از چین، تصریح کرد: ترکیب چین برای ایران شناخته شده است و احتمالا این موضوع برای آنها نیز صدق می‌کند. تیم ایران چند جوان مانند حاجی‌پور، ولی‌زاده و خانزاده در ترکیب خود دارد که اولین حضورشان در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کنند و یک مقدار به زمان احتیاج دارند.

مربی تیم ملی والیبال در پایان گفت: امیدوارم تیم ایران روز به روز آماده و هماهنگ‌تر شود. هدف همه بازیکنان و کادرفنی ارائه بهترین نتیجه و عملکرد است، اما برای رسیدن به این هدف باید زمان داد. امیدوارم دیدار برابر چین را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در ادامه هم نتایج خوبی کسب کنیم‌.

دیدگاه‌ها