کد خبر : 1942969 | 20 خرداد 1402 ساعت 02:30 | 33K بازدید | 8 دیدگاه

ثابت‌ایمانی: هنوز تصمیمی درباره آینده‌ام نگرفتم

قلعه‌نویی نشان داد دلسوز فوتبال ایران است

هافبک پیکان که در مینی‌کمپ تیم ملی فوتبال حضور داشت، از امیر قلعه‌نویی بابت توجه به جوانان تشکر کرد.

قلعه‌نویی نشان داد دلسوز فوتبال ایران است

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا ثابت‌ایمانی، هافبک 23 ساله پیکان، یکی از بازیکنانی بود که در مینی‌کمپ تیم ملی حضور یافت و زیر نظر امیر قلعه‌نویی و همکارانش به تمرین پرداخت.

او درباره دعوت‌شدنش به تیم ملی فوتبال به خبرنگار ما گفت:‌ «وقتی لیست بازیکنان تیم ملی اعلام شد و من یکی از نفرات لیست بودم، از ته دلم خوشحال شدم. اینکه آقای قلعه‌نویی به جوانان شاغل در لیگ برتر توجه دارد، واقعاً مسئله دلگرم‌کننده‌ای است و نشان می‌دهد که ایشان به‌عنوان یک مربی باتجربه و موفق چقدر دلشان برای فوتبال ایران می‌سوزد و نگران آینده هستند. در همین چند روز که در اردوی تیم ملی بودم، موضوعات مهمی را از ایشان و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی یاد گرفتم و انگیزه‌ام بالاتر رفت تا در آینده با درخشش بیشتر بتوانم باز هم افتخار پوشیدن پیراهن ایران را داشته باشم.»

ثابت‌ایمانی در پاسخ به این پرسش که چرا در لیست نهایی تیم ملی برای اردوی قرقیزستان قرار نگرفت، بیان کرد: «این به نظر سرمربی تیم ملی برمی‌گردد. من در روزهایی که بودم، تلاش خودم را کردم تا بهترین عملکردم را ارائه بدهم. به هر حال، آقای قلعه‌نویی تصمیم گرفتند که در فهرست نهایی نباشم. قطعاً تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا باز هم در لیگ برتر درخشان ظاهر شوم و در اردوهای بعدی حضور داشته باشم.»

1885013

هافبک پیکان درباره شایعاتی که مبنی بر جدایی اش از این تیم و پیوستن به تیم‌های دیگر شنیده می‌شود،‌ گفت:‌ «اردوی تیم ملی تازه تمام شده؛ واقعیت این است که بعد از پایان لیگ فرصت زیادی برای استراحت نداشتم و دوست دارم چند روز کنار خانواده‌ام باشم. ان‌شاءالله به‌زودی همه چیز مشخص می‌شود.»

ثابت‌ایمانی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به داشتن قرارداد، مشکلی برای جدایی از پیکان ندارد، گفت: «همان‌طورکه گفتم، دوست ندارم در این خصوص حرفی بزنم؛ اما چون شایعات زیاد شده، باید بگویم که در قرارداد من یک بند فسخ وجود دارد که در ازای پرداخت مبلغی می‌توانم آزاد شوم.»

او درباره این‌که باشگاه سپاهان رسماً به پیکان برای جذب او نامه زده، گفت: «مسئولان باشگاه پیکان باید در این باره صحبت کنند. در آینده‌ای نزدیک وضعیتم روشن می‌شود.»

دیدگاه‌ها