کد خبر : 1943006 | 19 خرداد 1402 ساعت 22:20 | 62.3K بازدید | 12 دیدگاه

گل‌گهر در انتظار پاسخ بازرسان آسیایی؛

یک باشگاه آبی‎‌پوش ایران از استقلال جلو زد

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان می‌گوید که این باشگاه از نظر بازرسان داخلی واجد شرایط کسب مجوز حرفه‌‎ای شده است.

یک باشگاه آبی‎‌پوش ایران از استقلال جلو زد

به گزارش "ورزش‌سه"، اگر گل‌گهر سیرجان نتایج هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم را از دست نمی‌داد، می‌توانست به مانند دوران حضور امیر قلعه‌نویی رتبه چهارم را از آن خود کند و شانس حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. البته در صورت قطعی شدن حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا.
با این حال حتی در صورت رقم خوردن این اتفاق و کسب رتبه چهارم هم ممکن بود، گل‌گهر شانس حضور در آسیا را به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای از دست بدهد؛ اتفاقی که سال گذشته هم برای باشگاه سیرجانی رخ داد، اما حالا مدیرعامل این باشگاه توضیح می‌دهد که تمام اقدامات لازم برای دریافت این مجوز از سوی باشگاه انجام شده است.
محمد اسفندیارپور در گفتگوی با "ورزش‌سه"، درباره این موضوع اینطور توضیح داده است:« در خصوص مجوز حرفه‌ای آن چیزی که در داخل ایران بررسی شده، ما واجد کسب مجوز حرفه‌ای شده‌ایم و امیدواریم در این مدتی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال بررسی است، این اتفاق رخ بدهد و به عنوان یکی از باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای داریم، شناخته بشویم. قطعا کسب مجوز در اولین سال سختی‌های خاص خودش را داریم. ما از داخل ایران تایید شده‌ایم، ولی نظر نهایی را باید AFC بدهد. به این داستان امیدواریم و تا الان نکته خاصی نبوده که بخواهد دردسرساز بشود
با این وصف می‌توان از همین حالا گل‌گهر را یکی از باشگاه‌های دانست که توانسته مجوز حرفه‌ای را به دست بیاورد. البته این موضوع کار مدیران باشگاه و شرکت گل‌گهر را سخت‌تر خواهد کرد و آنها باید تیمی مدعی را آماده فصل جدید مسابقات لیگ برتر کنند تا توانایی رقابت با مدعیان و کسب سهمیه آسیایی فصل آینده را داشته باشد.

دیدگاه‌ها