کد خبر : 1943090 | 20 خرداد 1402 ساعت 11:42 | 20.1K بازدید | 4 دیدگاه

پاتریک ویرا:

سیتی رکورد تیم شکست‌ناپذیر آرسنال را هم می‌زند

پاتریک ویرا، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که منچسترسیتی می‌تواند با تیم شکست‌ناپذیر و رویای آرسنال مقایسه شود.

سیتی رکورد تیم شکست‌ناپذیر آرسنال را هم می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امسال موفق شد برای سومین فصل پیاپی فاتح لیگ برتر انگلیس شود و آرسنال را که در بیشتر روزهای این فصل در صدر جدول قرار داشت کنار زد. 

شاگردان پپ گواردیولا امشب باید در فینال لیگ قهرمانان در استانبول روبروی اینتر قرار بگیرند و امیدوار هستند که با کسب جام قهرمانی بتوانند رویای فتح سه‌گانه را به واقعیت تبدیل کنند. 

ویرا که سابقه بازی در تیم رویایی آرسنال را دارد و پیراهن سیتی را هم به تن داشته است، با تمجید از این تیم به ایونینگ استاندارد گفت: «افراد بسیاری معتقد هستند که هیچ تیمی نمی‌تواند با سه‌گانه‌ای که منچستریونایتد موفق به فتح آن شد برابری کند اما حالا سیتی بسیار به تکرار این افتخار نزدیک است. 

1878193

این دستاوردی باورنکردنی برای سیتی خواهد بود، همانطور که برای یونایتد هم بود. آن‌ها با بهترین بازیکنان به دنبال فتح این جام هستند. من فکر می‌کنم رکورد تیم شکست‌ناپذیر آرسنال هم روزی زده خواهد شد. سیتی در رقابت نزدیکی برای کسب سه‌گانه یونایتد و رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال است.»

سیتی این فصل پنج شکست را تجربه کرد و نتوانست بدون باخت جام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد اما امیدوار است که بتواند روزی این رکورد را هم از آن خود کند.

دیدگاه‌ها