کد خبر : 1943141 | 20 خرداد 1402 ساعت 14:05 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام ۵نفر به هانگژو

‌در وزنه‌برداری بانوان گلخانه‌ای عمل می‌کنیم!

مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری معتقد است با توجه به اینکه رشته وزنه‌برداری بانوان در ایران نوپا است فعلا باید اقدامات «گلخانه‌ای» انجام بشود.

‌در وزنه‌برداری بانوان گلخانه‌ای عمل می‌کنیم!

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از مهر، کوروش باقری درباره وضعیت بانوان وزنه‌بردار برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: هنوز مشخص نیست چه تعداد بانوی وزنه‌بردار به بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام می‌شود. ما نام پنج وزنه‌بردار در پنج وزن مختلف را اعلام کردیم، اما با هماهنگی فدراسیون وزنه‌برداری و موافقت کمیته ملی المپیک لیست نهایی اعزام به هانگژو مشخص خواهد شد ولی ما آمادگی اعزام پنج وزنه‌بردار به این مسابقات را داریم.

وزنه‌برداری بانوان نوپاست و نیاز به زمان دارد
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان در مورد مدال‌آوری بانوان در هانگژو تاکید کرد: تا زمان برگزاری بازی‌ها چند ماه زمان داریم و با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا آن موقع بانوان ارتقای رکورد خواهند داشت و به آمادگی می‌رسند، از الان نمی‌توانیم در مورد مدال‌آوری آنها اظهارنظر کنیم. البته وزنه‌برداری بانوان رشته نوپا در ایران است و باید به آن فرصت دهیم تا ارتقا پیدا کند. امیدوارم در این سه ماه پیش رو شرایطی به وجود بیاید که به مدال‌آوری امید داشته باشیم.

سطح رکوردی نفرات تیم ملی تفاوت زیادی دارد
باقری با بیان اینکه در وزنه‌برداری بانوان فعلاً باید گلخانه‌ای عمل کنیم، عنوان کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته در ایران به لحاظ رکوردی و کیفیت آن باید گلخانه‌ای عمل کنیم، اما به لحاظ گستردگی این رشته شرایط خوبی دارد، سطح رکوردی نفرات تیم ملی تفاوت زیادی با هم دارد.

تا مهرماه از بانوان رکوردگیری خواهیم کرد
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان اظهار داشت: اردوی ملی‌پوشان از ۶ خرداد شروع شده و همچنان در حال برگزاری است، در اردوی تیم ملی رکوردگیری‌های زیادی خواهیم داشت. در اواخر خردادماه یک رکوردگیری انجام می‌دهیم تا ترکیب اعزامی نوجوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا در مردادماه را مشخص کنیم، تا زمان برگزاری تیم ملی به هانگژو این رکوردگیری‌ها ادامه خواهد داشت تا در نهایت به یک ترکیب ایده‌آل برسیم.

دیدگاه‌ها