کد خبر : 1943153 | 20 خرداد 1402 ساعت 15:03 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

مطمئنم بازی خیلی سختی مقابل ایران داریم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال اسلوونی می‌گوید ایران بازیکنان خوبی را در ترکیب تیم خود دارد.

مطمئنم بازی خیلی سختی مقابل ایران داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران ساعت 7:10 دقیقه فردا (یکشنبه 21 خرداد) در آخرین مسابقه هفته نخست خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌رود.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال اسلوونی پیش از دیدار مقابل تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: در بازی اول مقابل صربستان به پیروزی رسیدیم که بازی بسیار خوبی بود. اما نتیجه بازی دوم را به بلغارستان واگذار کردیم. تیم بلغارستان بازی بسیار خوبی را ارائه کرد و تیم ملی والیبال اسلوونی نیز عملکرد خوبی نداشت. در سومین دیدار نیز به مصاف فرانسه رفتیم و به پیروزی رسیدیم.

تاین اورنات در ادامه افزود: در حال حاضر به عملکرد خودمان فکر می‌کنیم به این خاطر که در ابتدای مسابقات هستیم و شرایط برای همه تیم‌ها کمی متفاوت است. مطمعنا ایران تیمی بسیار قدرتمند است که بازیکنان خوب زیادی را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران سال گذشته نیز این موضوع را نشان داد. وقتی در لهستان اسلوونی را شکست داد، والیبال خوبی را به نمایش گذاشت. پس اطیمنان دارم که بازی دشواری مقابل ایران پیش رو داریم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال اسلوونی با بیان ‌این‌که بازی‌های زیادی را از تیم ملی والیبال ایران تماشا نکرده‌ام، گفت: همانطور که اشاره کردم تمرکزمان بر روی عملکرد خودمان است. اما قطعا ایران بازیکنان خوبی را در ترکیب دارد و هر سال و در هر دوره لیگ ملت‌ها بازیکنان جدیدی را با خود به همراه می‌آورد. والیبال ایران مخزنی از بازیکنان خیلی خوب در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها