کد خبر : 1943177 | 20 خرداد 1402 ساعت 16:45 | 76.3K بازدید | 41 دیدگاه

او بالاتر و برتر از همه بود

وقتی مسی حرف می‌زد، امباپه هم سکوت می‌کرد

آندر هررا در مصاحبه جدید خود گفت که لیونل مسی در رختکن پی اس جی بالاتر از همه حتی کیلیان امباپه بود و همه برای او احترام زیادی قائل بودند.

وقتی مسی حرف می‌زد، امباپه هم سکوت می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور لیونل مسی در پی اس جی به پایان رسید و او از فصل بعد برای اینتر میامی توپ خواهد زد. مسی دو فصل برای پی اس جی بازی کرد و با این تیم دو قهرمانی لیگ کسب کرد ولی در لیگ قهرمانان نتوانستند از یک هشتم نهایی بالاتر بروند. فصل قبل برابر رئال حذف شدند و این فصل پشت سد بایرن ماندند. در دو سال گذشته شایعات زیادی در مورد اختلاف بین مسی و کیلیان امباپه منتشر شد ولی هررا همه را رد کرد.

1883858

هافبک اسپانیایی که تابستان گذشته به بیلبائو پیوست، در مورد مسی گفت: «وقتی لئو در یک تیم باشد، همه یک قدم از او عقب‌تر هستند، حتی امباپه. او نیازی به حرف زدن نداشت تا کسی احترامش را نگه دارد. همه به او احترام می‌گذاشتند و زمانی که در رختکن حرف می‌زد، همه حتی کیلیان سکوت می‌کردند و به او گوش می‌دادند. بین لئو و کیلیان هیچ اختلافی وجود نداشت و نمی‌دانم رسانه‌ها چرا برای ستایش از یک بازیکن، دیگری را به زمین می‌زنند.»

1884939

هررا ادامه داد: «من حتی یک حرکت و ژست منفی از مسی ندیدم. شانس این را داشتم تا با مسی و خانواده‌اش آشنا شوم و دوستان خوبی شدیم. او یک انسان عادی و فروتن است و قطعا با هفت توپ طلا، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می‌شود.»

پیوستن مسی به اینتر میامی: «برای لئو بسیار خوشحالم. میامی نزدیک به آرژانتین است و مسی آنجا راحت خواهد بود. در لیگی رو به رشد این فرصت را دارد تا دور از هیاهوی رسانه‌های اروپا فوتبالش را ادامه دهد. او در اینتر میامی تاریخ‌ساز خواهد شد و به شخصه نیز دوست داشتم به میامی برود و نه عربستان.»

دیدگاه‌ها