کد خبر : 1943178 | 20 خرداد 1402 ساعت 16:36 | 47.3K بازدید | 9 دیدگاه

پدیده دهه هشتادی تیم ملی استرس را کنار گذاشت

پوریا حسین خانزاده مزد اعتماد بهروز عطایی را داد.

پدیده دهه هشتادی تیم ملی استرس را کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، پدیده بی‌بدلیل این روزهای والیبال ایران یعنی پوریا حسین خانزاده در بازی با چین درخشش بی‌نظیری داشت. او در سرویس، حمله و دریافت، بازی بی‌نقصی را از خود به نمایش گذاشت تا نشان دهد هر چه بیشتر میدان ببیند با تجربه‌تر می‌شود و استرس او کمتر خواهد شد. او در بازی چین بار‌ها در حمله موفق بود و اینگونه توانست مزد اعتماد بهروز عطایی را بدهد.

حسین خانزاده سال گذشته که با تیم ملی جوانان در رقابت‌های ای وی سی کاپ در برابر همین تیم ملی چین شکست خورده بود توانست با بازی خوبش انتقام آن باخت را بگیرد و تیم ملی ایران را به اولین برد خود در رقابت‌های این فصل لیگ ملت‌های والیبال برساند.

1884609

به گفته اکثر کارشناسان والیبال در صورت ادامه همین روند، پوریا حسین خانزاده می‌تواند به یکی از بزرگان والیبال جهان تبدیل شود و تا سال‌های سال در پست دریافت کننده قدرتی برای تیم ملی والیبال ایران به میدان برود.

البته او به زودی با توجه به تداخل رقابت‌های والیبال جوانان جهان و لیگ ملت‌های والیبال باید تیم بزرگسالان را ترک و به اردوی تیم جوانان ملحق شود، هرچند آن تورنمنت هم می‌تواند صحنه درخشش پوریا حسین خانزاده باشد.

دیدگاه‌ها