کد خبر : 1943226 | 21 خرداد 1402 ساعت 02:43 | 29.6K بازدید | 228 دیدگاه

تصمیم نفس‌گیر مقابل کمیته هفت‌نفره؛

نظرسنجی: مربی استقلال، خارجی یا داخلی

کمیته فنی استقلال که متشکل از نام‌های بزرگ تاریخ این باشگاه است، انتخاب شده و حالا آنها باید انتخابی مهم و سرنوشت‌ساز داشته باشند.

نظرسنجی: مربی استقلال، خارجی یا داخلی

به گزارش "ورزش ‌سه"، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، رضا حسن‌زاده، مجید نامجو مطلق، سهراب بختیاری‌زاده، مهدی پاشازاده و محمد مومنی هفت استقلالی باسابقه و محبوب میان هواداران بخش آبی پایتخت هستند، که هر چه زودتر باید تصمیم مهمی برای آینده باشگاه اتخاذ کنند.
در همین راستا چهار گزینه ایرانی که نکونام، منصوریان، الهامی و ربیعی هستند، مورد توجه کمیته هفت نفره استقلال قرار دارند و از سوی دیگر آنها شرایط چند مربی خارجی را نیز زیر نظر دارند و احتمالا در روزهای آینده پرونده‌های دیگری از مربیان خارجی واجد شرایط نیز از طرق مختلف روی میز آنها خواهد آمد.
البته در این بین چالش بزرگ برای انتخاب مربی فصل آینده منابع مالی است. آبی‌های پایتخت‌نشین بدهی‌های زیادی دارند و برای اینکه با اطمینان خاطر و بدون ترس از تکرار اشتباهات گذشته وارد بازار شوند، به مبلغی در حدود 600، 700 میلیارد تومان بودجه نیاز دارند، تا علاوه بر پرداخت بدهی‌ها، بتوانند در جذب سرمربی و سپس بازیکنان هم کارنامه قابل دفاعی از خودشان به جا بگذارند.
در شرایطی که هر 4 قهرمانی استقلال در 22 دوره لیگ برتر با مربیان داخلی (امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی) به دست آمده است، شما به عنوان هوادار استقلال چه گزینه‌ای را برای موفقیت تیم محبوب‌تان ترجیح می‌دهید؟ اینکه از میان 4 گزینه داخلی سرمربی استقلال در لیگ بیست و سوم انتخاب شود و یا ایرانی باشد، یا گزینه نهایی از میان مربیان خارجی باشد و هدایت آبی‌ها را در فصل پیش رو برعهده بگیرد؟

دیدگاه‌ها