کد خبر : 1943229 | 20 خرداد 1402 ساعت 19:35 | 10.9K بازدید | 12 دیدگاه

هالند: ربات نیستم و قبل از فینال استرس دارم

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در آستانه فینال لیگ قهرمانان می‌گوید ربات نیست و مثل هر انسانی پیش از یک فینال بزرگ، تنش و استرس را تجربه می‌کند.

هالند: ربات نیستم و قبل از فینال استرس دارم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب برای پایان دادن به سال‌ها تلاش برای فتح چمپیونزلیگ تلاش می‌کند و ارلینگ هالند می‌گوید بر خلاف آنچه در رسانه‌ها درباره او گفته می‌شود ربات نیست و از اینکه می‌داند چشم‌ها برای گلزنی به او دوخته شده استرس دارد و با تنش دست و پنجه نرم می‌کند.

ارلینگ هالند در این فصل آقای گل لیگ برتر شد و سهم مهمی در قهرمانی پپ گواردیولا در این لیگ بازی کرد. در حالی که سیتی پیش از فینال امشب چمپیونزلیگ مقابل اینتر بخت اصلی قهرمانی به حساب می‌آید اما ستاره نروژی می‌گوید او بیش از سایر بازیکنان با استرس پیش از بازی مواجه است.

1885313

هالند چند ساعت پیش از شروع فینال استانبول در مصاحبه‌ای کوتاه گفت: "شکی نیست که تحت فشار هستم و استرس دارم. اگر بگویم اینطور نیست دروغ گفته‌ام. خیلی‌ها من را به ربات تشبیه کرده‌اند ولی من هم انسان هستم."

گلزن نروژی منچسترسیتی در ادامه گفت: "سیتی بدون من فاتح لیگ برتر شده و جام‌های زیادی به دست آورده است. من حالا اینجا هستم تا به باشگاه کمک کنم به جامی برسد که تا کنون به دست نیاورده. این را قول می‌دهم که برای محقق کردن این رویا از تمام توانم استفاده کنم."

1884642

دیدگاه‌ها