کد خبر : 1943268 | 20 خرداد 1402 ساعت 21:39 | 18.3K بازدید | 9 دیدگاه

رکوردها برای شکسته شدن است

اشمایکل: مقابل کیفیت سیتی دست‌ها را بالا می‌برم!

پتر اشمایکل، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید کسب سه‌گانه حق منچسترسیتی است و تیم پپ گواردیولا در این فصل بازی‌هایی درخشان و ماندگار به نمایش گذاشته است.

اشمایکل: مقابل کیفیت سیتی دست‌ها را بالا می‌برم!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که یک تیم انگلیسی موفق شد در یک فصل سه جام قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و چمپیونزلیگ را فتح کند، تیم منچستریونایتد افسانه‌ای سر الکس فرگوسن بود که با لقب کلاس 9۲ مشهور است. پتر اشمایکل یکی از اعضای کلاس 92 است که در آن سال زیر نظر سر الکس موفق به فتح سه‌گانه شده بود.

اشمایکل امشب به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی پارامونت در کنار زمین چمن ورزشگاه آتاترک ایستاده تا در گزارش این فینال بزرگ مشارکت داشته باشد.

او در آستانه شروع مسابقه در پاسخ به سوال مجری برنامه صحبت‌هایی جالب درباره منچسترسیتی این فصل داشت و گفت سیتی در یک نیمه مقابل رئال کار تیم بزرگ اسپانیایی را تمام کرد و تیم پپ گواردیولا شایسته قهرمانی است.

1885584

پیتر، تا چند دقیقه دیگر منچستریونایتد تو ممکن است دیگر تنها تیم انگلیسی فاتح سه‌گانه نباشد. چه احساسی داری؟
بله، این واقعیت است. خیلی وقت از زمانی که ما در سال 1999 موفق به کسب این موفقیت شدیم می‌گذرد. می‌شود گفت آن دوره یکی از بهترین دوره‌های فوتبالی من بوده. آن روزها با تمام وجود افتخار می‌کردم که توانسته‌ام هواداران را خوشحال کنم. همه می‌دانیم که منچسترسیتی این فصل فوق‌العاده کار کرده و حالا فقط یک پیروزی تا رسیدن به این رکورد بزرگ فاصله دارد.

باورتان نمی‌شود که در تمام این سال‌ها هیچوقت به اندازه این دو هفته درباره سه‌گانه صحبت نکرده بودم. شکی نیست که دوست دارم این رکورد همچنان در اختیار ما باشد ولی رکوردها برای شکستن است. اگر این رکورد توسط منچسترسیتی شکسته شود، باید دست‌هایمان را بالا ببریم. آنها فوق‌العاده بودند و هستند. آنها در چهل‌وپنج دقیقه اول بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعودشان را قطعی کردند. به نظرم آن چهل‌وپنج دقیقه بازی آنها مقابل رئال یکی از زیباترین بازی‌های تاریخ این تورنمنت بود. 

دیدگاه‌ها