کد خبر : 1943289 | 20 خرداد 1402 ساعت 23:01 | 42.7K بازدید | 6 دیدگاه

شروع توفانی سیتی گل به همراه نداشت

نزدیک بود بلای یونایتد به سر اینتر بیاید (عکس)

شروع تهاجمی منچسترسیتی می‌رفت این تیم را به گل برساند، اما تیر دروازه مانع از این کار شد.

نزدیک بود بلای یونایتد به سر اینتر بیاید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آتاتورک استانبول از ساعت 22:30 میزبان دیدار پایانی چمپیونزلیگ بین منچسترسیتی و اینترمیلان است. شاگردان پپ گواردیولا مطابق انتظار بازی را تهاجمی شروع کردند اما در رسیدن به گل زودهنگام بدشانس بودند.

خیلی سیتی را به واسطه داشتن آماده‌ترین ستاره‌های حال حاضر فوتبال دنیا برنده این فینال می‌دانند. این تیم خیلی زود با چند حمله خطرناک تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت تا تنور دیدار فینال را خیلی زود داغ کند.

برناردو سیلوا در پنجمین دقیقه از بازی روی پاس بلند رودری در سمت راست صاحب توپ شد. او به سرعت با یک حرکت زیبا وارد محوطه جریمه شد و اقدام به شوت‌زنی کرد و تن اینتری‌ها را لرزاند.

ضربه کات‌دار ستاره پرتغالی سیتی از زاویه‌ای نسبتا بسته، در حالی که آندره اونانا هم تسلیم شده بود، می‌رفت به گل اول بازی تبدیل شود، اما در میان بهت هواداران سیتی توپ مماس با تیر دروازه راهی اوت شد.

1885644
1885645

سیتی با این کار می‌توانست همان بلایی که سر یونایتد در فینال جام حذفی آورده بود را به سر اینتر هم بیاورد، اما شاگردان سیمونه اینزاگی خوش شانس بودند که از حمله زهردار شاگردان پپ جان سالم به در بردند. این تیم در فینال حذفی در دقیقه یک با گل ایلکای گوندوغان از یونایتد پیش افتاده بود.

دیدگاه‌ها