کد خبر : 1943318 | 21 خرداد 1402 ساعت 01:46 | 44.1K بازدید | 16 دیدگاه

خساست مارسینیاک در استفاده از کارت به نفع پپ

هدیه بزرگ داور به سیتی: گوندوگان اخراج نشد!

اگر داور بازی فینال چمپیونزلیگ کمی نسبت به نشان دادن دادن کارت زرد تمایل بیشتری داشت شاید سیتی در یک ساعت نخست ده نفره می‌شد.

هدیه بزرگ داور به سیتی: گوندوگان اخراج نشد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی چمپیونزلیگ با برتری یک بر صفر منچسترسیتی مقابل اینترمیلان به پایان رسید تا شاگردان پپ گواردیولا برای اولین بار در تاریخ طعم فتح این جام بزرگ را بچشند. سیمون مارسینیاک، داور لهستانی این دیدار، روی‌هم‌رفته شب کم دردسری را پشت سر گذاشت و اشتباه تعیین‌کننده مرتکب نشد.

مارسینیاک در فاصله یک هفته مانده به فینال چمپیونزلیگ به خاطر یک فعالیت سیاسی بحث برانگیز در آستانه از دست دادن قضاوت این دیدار قرار داشت، اما یوفا در نهایت تصمیم گرفت او را به عنوان قاضی فینال حفظ کند.

بازیکنان اینتر و سیتی در نیمه اول هیچ اخطاری از داور لهستانی دریافت نکردند؛ موتور کارت‌دهی مارسینیاک اما در نیمه دوم روشن شد و رفته رفته در دقایق پایانی شدت گرفت.

1885790

او در نیمه اول با وجود چند خطای خشن ترجیح داد بازی را بدون کارت کنترل کند. بحث برانگیزترین تصمیم داور در این نیمه، جایی بود که ایلکای گوندوگان در دقیقه 22 خطایی خشن روی لائوتارو مارتینز مرتکب شد، اما مارسینیاک جریمه فردی برای این خطا در نظر نگرفت. او یک بار هم دنزل دومفرایز را شامل بخشش خود کرده و این بازیکن را بابت خطای شدید روی جک گریلیش جریمه نکرد.

گوندوگان یک بار دیگر در نیمه دوم (52) یک خطای خشن روی لائوتارو مرتکب شد، ولی این بار هم از جریمه توسط داور گریخت تا اینکه بالاخره در دقیقه 59 اولین کارت از جیب مارسینیاک خارج شد؛ او اولین کارت بازی را به نیوکولو بارلا داد.

داور لهستانی هر چقدر که در طول بازی علاقه این به استفاده از کارت زرد نداشت به همان اندازه در 10 دقیقه پایانی نسبت به این کار تمایل پیدا کرد و طی آن 4 کارت به 2 بازیکن اینتر و 2 بازیکن سیتی نشان داد.

دیدگاه‌ها