کد خبر : 1943321 | 21 خرداد 1402 ساعت 01:55 | 11.4K بازدید | 4 دیدگاه

حسرت بزرگ لائوتارو: دوگانه بزرگ از دست رفت

لائوتارو مارتینز پس از شکست 1-0 مقابل منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتوانست اشک‌هایش را پنهان کند.

حسرت بزرگ لائوتارو: دوگانه بزرگ از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، امشب شب ایده آل لائوتارو مارتینز نبود. ال تورو که در فینال ها (قطر با تیم ملی، سوپرجام و جام حذفی ایتالیا با اینتر) لحظات شیرینی تجربه کرد، در نهایت در استانبول غمگین شد.

چرا که او همراه تیمش در تغییر نتیجه ناکام بود، او قبل از قهرمان سیتی روی پاهایش جان باخت! شماره 10 آرژانتینی قبل از اینکه نتیجه بازی 1-0 به سود حریف شود، موقعیت خوبی داشت که ادرسون برزیلی آن را مهار کرد.

1885799

مارتینز که در تور آسیایی تیم ملی آرژانتین به دلیل اینکه قرار است یکی از مچ پاش را جراحی کند، حضور نخواهد داشت، در پایان با ژستی که دستان خود را پشتش پنهان کرده بود، ناراحتی‌اش را نشان داد.

او نتوانست اشک‌هایش را پنهان کند و به وضوح به دلیل دردی که با از دست دادن قهرمانی لمس می‌کرد، اشک ریخت.

بازیکن سابق ریسنگ آشکارا توسط هم تیمی هایش و همچنین خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه در آغوش گرفته شد تا به او اینگونه دلداری بدهند.

1885798

پیش از آغاز مراسم اهدای جوایز، مارتینز به عنوان اولین بازیکن در ابتدای صف اینتری‌ها ایستاد. در میان احوالپرسی رقبا، پپ گواردیولا با در آغوش گرفتن این بازیکن آرژانتینی رفتار جوانمردانه خود را به نمایش گذاشت. لائوتارو در حال حاضر با 25 سالگی قهرمان جهان است و مطمئناً انتقام خود را در اروپا خواهد گرفت!

منبع: اوله

دیدگاه‌ها