کد خبر : 1943333 | 21 خرداد 1402 ساعت 02:33 | 141.7K بازدید | 17 دیدگاه

نصرت در ورزشگاه آتاتورک؛

ورود سرآشپز جنجالی به قهرمانی من سیتی!

سرآشپز معروف ترک با وجود تحریم‌هایی که فیفا برای او در نظر گرفته بود، در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم حضور داشت.

ورود سرآشپز جنجالی به قهرمانی من سیتی!

به گزارش ورزش سه، تقابل منچسترسیتی و اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک آتاتورک و در حضور ۷۵ هزار تماشاگر برگزار شد اما نکته مهم اینکه نصرت گوکچه، سرآشپز معروف ترکیه‌ای هم پس از جنجال‌هایی که در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایجاد کرد، برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حاضر شده بود.

گوکچه به به "سالت بی" معروف است، یکی از افرادی بود که در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در زمین بازی استادیوم لوسیل حاضر شده بود؛ اتفاقی که باعث شد فیفا تحقیقاتی را آغاز کند تا مشخص شود او چگونه توانسته وارد زمین شود.

نکته مهم اینکه نصرت گوکچه قانون حق لمس کاپ جام جهانی جهانی را هم تقض کرده بود و در شرایطی که تنها فاتحان جام حق لمس کاپ را دارند، به آن دست زده و عکس یادگاری گرفته بود.

1885848

اگرچه نهاد تحت رهبری جیانی اینفانتینو تصمیم به تحریم نصرت گوکچه گرفته بود اما این تصمیم در این رقابت‌ها که توسط یوفا برگزار می‌شود، متعبر نیست و به همین دلیل سرآشپز ترک بدون مشکل در استادیوم آتاتورک حاضر شده بود.

از زمانی که فیفا پرونده نصرت و ورود او به زمین چمن استادیوم لوسیل قطر برای شرکت در جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین را مورد بررسی قرار داد، گمانه‌زنی‌های مختلفی پیرامون مجازات‌های احتمالی این سرآشپز مشهور شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت.

1885838

اما پس از حضور گوکچه در فینال چمپیونزلیگ، برخی از رسانه‌ها اعلام کردند این سرآشپز مشهور که وسواس زیادی برای ژست گرفتن با جام جهانی داشت، از ورود به تمام مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ که در آمریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود، محروم خواهد بود.

البته باید منتظر ماند و دید فیفا در نهایت چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت؛ اگرچه به نظر می‌رسد برخوردی جدی با صاحب رستوران‌های زنجیره‌ای صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها