کد خبر : 1943386 | 21 خرداد 1402 ساعت 10:58 | 15.2K بازدید | 23 دیدگاه

ادعای جسورانه هالند: می‌خواهیم از سه‌گانه دفاع کنیم!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، مدعی شد که این تیم فصل آینده برای دفاع از عنوان سه‌گانه و تکرار آن به میدان خواهد رفت.

ادعای جسورانه هالند: می‌خواهیم از سه‌گانه دفاع کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را از آن خود کند. 

این قهرمانی به این معنا بود که آنها پس از منچستریونایتد به دومین باشگاه انگلیسی تبدیل شدند که موفق شده سه‌گانه رویایی فوتبال اروپا را از آن خود کند و جام قهرمانی لیگ قهرمانان را در کنار جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی انگلیس قرار دهد. 

هالند که پس از پایان بازی بسیار خوشحال به نظر می‌رسید، به رقبا هشدار داد و گفت: «ما باید از آنچه که در این فصل به دست آورده‌ایم دفاع کنیم. همه چیز در عرض یک یا دو ماه به فراموشی سپرده خواهد شد، زندگی همین است. اما ما به دنبال تکرار این قهرمانی‌ها هستیم.»

1885854

او با اشاره به این که در دیدار فینال موفق به گلزنی نشده است اظهار داشت: «در روز خوبم می‌توانستم دو گل بزنم اما حیقیت این است که در حال حاضر برایم مهم نیست. در فینال فقط پیروزی مهم است و این که بتوانید جام را به دست آورید.»

این مهاجم سیتی درباره پپ گواردیولا اضافه کرد: «او واقعا احساساتی است. در چنین دیدارهای بزرگی فشار بسیار زیاد است. کار کردن برای او بسیار خاص است و ما رابطه خوبی داریم. پپ به من کمک کرد و سعی می‌کنم فصل آینده خیلی بهتر شوم. این که با بهترین مربی دنیا تمرین کنم احساس بسیار خوبی است.»

دیدگاه‌ها