کد خبر : 1943423 | 21 خرداد 1402 ساعت 13:26 | 12.5K بازدید | 3 دیدگاه

پایان تعطیلات طولانی: یواخیم لوو به اندونزی می‌رود

فدراسیون فوتبال اندونزی امیدوار است که یواخیم لوو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان، را به عنوان مدیر تیم ملی این کشور انتخاب کند.

پایان تعطیلات طولانی: یواخیم لوو به اندونزی می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، اریک توهیر به عنوان رییس فدراسیون فوتبال اندونزی هفته گذشته به آلمان سفر کرده تا مذاکراتی را برای انتخاب مدیر جدید تیم ملی این کشور داشته باشد. 

او این خبر را به صورت رسمی در صفحه‌اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «خدا را شکر. امروز به فرانکفورت در آلمان رسیدم و یکی از نمایندگان بوندسلیگا بلافاصله با من دیدار و همراهی کرد.

من به دیدار مدیران فدراسیون فوتبال آلمان آمده‌ام تا مدیری برای تیم ملی پیدا کنم و در عین حال همکاری خوبی با بوندسلیگا برای بهبود شرایط و کیفیت لیگ اندونزی داشته باشم. دعا کنید که همه چیز خوب پیش برود.»

1883331

در چند هفته اخیر بسیاری از رسانه‌های اندونزی پیش‌بینی کرده بودند که یواخیم لوو گزینه مدنظر فدراسیون این کشور برای حضور در کادر مدیریتی و قبول مدیریت تیم ملی اندونزی است. 

لوو پس از ترک تیم ملی آلمان در سال 2021 تا به حال هنوز هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و در هیچ پست مدیریتی هم فعالیت ندارد و همین باعث شده که بسیاری شانس اندونزی برای به خدمت گرفتن او را بسیار بالا بدانند.

دیدگاه‌ها