کد خبر : 1943426 | 21 خرداد 1402 ساعت 13:40 | 77.1K بازدید | 4 دیدگاه

رییس اینتر تکلیف لوکاکو را روشن کرد

استیون ژانگ، رییس اینتر، پس از نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان درباره آینده روملو لوکاکو صحبت کرد.

رییس اینتر تکلیف لوکاکو را روشن کرد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر نتوانست برابر قدرت منچسترسیتی ایستادگی کند و با قبول شکست در فینال لیگ قهرمانان به مقام نایب قهرمانی رضایت داد. 

این شکست در حالی رقم خورد که شاگردان سیمونه اینزاگی شانس بسیاری برای گلزنی داشتند اما نتوانستند به خوبی از آنها استفاده کنند و شانس و درخشش ادرسون هم به کمک سیتی آمد تا آنها بتوانند برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شوند. 

قرارداد قرضی لوکاکو با اینتر با پایان رقابت‌های این فصل به اتمام رسید اما هنوز مشخص نیست که آیا او بار دیگر به چلسی بازخواهد گشت یا در جمع نراتزوری خواهد ماند. 

1885739

ژانگ پس از پایان بازی شب گذشته در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «روملو واقعا اینتر را دوست دارد و این موضوعی کاملا واضح است. او مرد بسیار خوبی است اما باید بدانیم که با چلسی قرارداد دارد. ما باید صبر کنیم و با چلسی صحبت کنیم تا مشخص شود که آینده لوکاکو به چه شکل پیش خواهد رفت.»

به این ترتیب، مشخص شد که اینتر تنها در صورتی حاضر به حفظ این مهاجم بلژیکی است که مذاکرات با چلسی خوب پیش برود و احتمالا این باشگاه لندنی حاضر به فروش او با قیمتی بسیار کمتر از مبلغ خریدش باشد تا لوکاکو بتواند همچنان در سن سیرو به میدان برود.

دیدگاه‌ها