کد خبر : 1943494 | 21 خرداد 1402 ساعت 17:24 | 50.6K بازدید | 10 دیدگاه

با امضای قراردادی پنج‌ساله

رسمی: اولین خرید مورینیو از لیون رسید

باشگاه رم اعلام کرد حسام عوار، هافبک الجزایری لیون را با امضای قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است.

رسمی: اولین خرید مورینیو از لیون رسید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ایتالیایی آاس رم با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت رسمی باشگاه اعلام کرد که حسام عوار، هافبک الجزایری لیون، با قراردادی پنج ساله به این تیم پیوسته و تا ژوئن 2028 بازیکن جالوروسی است.

عوار 24ساله بعد از امضای قراردادش با رم در مصاحبه‌ای با تلویزیون باشگاه گفت: "از اینکه قراردادم را با رم امضا کردم خیلی خوشحالم چون جالوروسی باشگاهی بزرگ با تاریخی افتخارانگیز است. معتقدم پروژه رم برای من بهترین انتخاب ممکن است. من در تیمی بزرگ با بازیکنان باکیفیت بازی خواهم کرد که هوادارانی منحصربفرد دارد. من حالا یک بازیکن جالوروسی هستم و بی‌صبرانه منتظر بازی با پیراهن تیم جدیدم هستم".

1886136

حسام عوار محصول آکادمی باشگاه لیون بوده و از یازده سالگی در این باشگاه فرانسوی فوتبال بازی کرده است. این هافبک الجزایری‌الاصل که در فرانسه متولد شده در سال 2017 اولین بازی‌اش برای تیم بزرگسالان لیون را انجام داد. او در لیگ یک فرانسه با پیراهن این تیم 179 بازی انجام داده و در این مدت 30 گل به ثمر رسانده و 24 پاس گل داده است.

خرید جدید رم در رقابت‌های اروپایی هم 34 بازی انجام داده و برای لیون 5 گل زده است. او سابقه بازی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را دارد. باشگاه رم اعلام کرد عوار در جالوروسی پیراهن شماره 22 را به تن خواهد کرد.

عوار در سال 2020 به تیم ملی بزرگسالان فرانسه دعوت شد اما ابتلای او به کرونا نگذاشت با پیراهن خروس‌ها به میدان برود. او در مارس 2023 اعلام کرد تصمیم گرفته از این پس با پیراهن تیم زادگاه پدرش الجزایر بازی کند و در حال حاضر بازیکنی الجزایری به حساب می‌آید. 

دیدگاه‌ها