کد خبر : 1943500 | 21 خرداد 1402 ساعت 17:58 | 10K بازدید | 6 دیدگاه

رئیس بایرن: بحران نداریم، نگران هیچ‌چیز نباشید!

هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با نشریه بیلد می‌گوید سه موضوعی که هواداران را نگران کرده به زودی حل و فصل خواهد شد.

رئیس بایرن: بحران نداریم، نگران هیچ‌چیز نباشید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تغییرات گسترده در کادر مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ متعاقب اخراج همزمان اولیور کان و حسن صالح‌حمیدزیچ از این باشگاه، باواریایی‌ها با چند پرونده پیچیده مواجه هستند. رئیس باشگاه در یک مصاحبه اعلام کرد هواداران نباید نگران باشند چرا که او در ماه‌های تابستانی همه پرونده‌ها را به سرانجام خواهد رساند.

اولین پرونده‌ای که هواداران بایرن را نگران کرده است گزارش‌هایی است که در فرانسه منتشر شده و مدعی است لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن، به زودی مونیخ را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود پاری سن ژرمن به جذب هرناندز اصرار دارد.

1744975

هربرت هاینر در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفت باشگاه بایرن در حال مذاکره به لوکاس هرناندز است. او گفت: "لوکاس هرناندز بازیکن بی‌نظیری است و در تیم ما جایگاه خاصی دارد. ما می‌خواهیم او سال‌ها بازیکن بایرن مونیخ باشد. من در جشن‌های قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا لوکاس هرناندز را از نزدیک دیدم و کاملا مشخص بود که او از شرایطش راضی است. می‌خواهم بگویم در او هیچ نشانه‌ای از ناراضی بودن وجود نداشت".

دومین پرونده پیچیده تابستانی بایرن احتمال جدا شدن بنجامین پاوارد، دیگر ستاره فرانسوی این تیم است. هاینر در گفت‌وگو با بیلد درباره آینده او گفت: "بنجامین بازیکنی خاص و مهم است. او در نیمه دوم فصل گذشته اهمیت خود را نشان داد. پاوارد در سال‌های گذشته پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشت و ما به دنبال این هستیم که قرارداد او را تمدید کنیم تا سال‌ها بازیکن بایرن باشد".

1796867

رئیس بایرن مونیخ درباره سومین عامل نگرانی هواداران بایرن یعنی شایعات درباره جدایی لئون گورتزکا هم صحبت کرد و گفت: "نباید به هر شایعه‌ای گوش داد. بازیکنی که به اسمش اشاره کردید تازه قراردادش را با ما تمدید کرده. این شایعات واقعا عجیب و غریب است. به هواداران می‌گویم خیال‌شان راحت باشد".

1869902

دیدگاه‌ها