کد خبر : 1943507 | 21 خرداد 1402 ساعت 18:51 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

برنامه اینزاگی: استراحت قبل از کابوس تابستانی

سیمونه اینزاگی پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان چند روزی استراحت خواهد کرد تا آماده برنامه‌ریزی برای یک تابستان سخت شود.

برنامه اینزاگی: استراحت قبل از کابوس تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری در ورزشگاه آتاتورک نمایش خوبی ارائه داد، ولی نتوانست بر منچسترسیتی پپ گواردیولا غلبه کند و به باخت دردناک یک بر صفر و نایب قهرمانی تن داد.

با وجود این باخت، عملکرد اروپایی اینتر در این فصل خوب ارزیابی می‌شود، به ویژه که صعود آن‌ها تا فینال باعث شد ضرر مالی‌شان در این فصل تقریبا نصف شود و همچنین زیربنای مهمی پیدا کنند که تیم را برای سال‌های آینده روی آن بسازند.

گفته می‌شود اینزاگی بعد از عملکرد درخشانش در این فصل، چند روز استراحت می‌کند و هفته آینده به آپیانو جنتیله برمی‌گردد تا با مدیریت باشگاه درباره قرارداد جدیدش و همچنین برنامه تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی مذاکره کند.

1886154

در حالی که چندی پیش گفته می‌شد اینزاگی در تابستان از اینتر می‌رود، اما صعود غافلگیرکننده تیم به فینال لیگ قهرمانان و همچنین قهرمانی در کوپا ایتالیا امنیت شغلی او را تضمین کرد و اکنون او باید برای فصل بعد برنامه‌ریزی کند.

البته اینزاگی برای سال آینده کار دشواری در پیش دارد؛ چون آینده خیلی از ستاره‌های تیمش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برای نمونه، چلسی سخت به دنبال اونانا است، ضمن اینکه معلوم نیست قرارداد قرضی لوکاکو تمدید خواهد شد یا نه. سن ژکو هم بالا است، ضمن اینکه از فنرباغچه نیز پیشنهاد دارد.

دیدگاه‌ها