کد خبر : 1943554 | 21 خرداد 1402 ساعت 22:37 | 49.7K بازدید | 20 دیدگاه

لائوتارو، پلن C رئال برای جانشینی بنزما

رئال مادرید همچنان گزینه‌های حاضر در بازار را در جست‌وجوی یک مهاجم نامدار برای جایگزینی کریم بنزما بررسی می‌کند.

لائوتارو، پلن C رئال برای جانشینی بنزما

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما برنامه‌ریزی فلورنتینو پرز را که مطمئن بود در رئال مادرید می‌ماند تا برنامه جذب ارلینگ هالند را زیر نظر داشته باشند، بهم ریخت.

اما جدایی غیرمنتظره کریم این برنامه‌ها را تسریع کرده و این باشگاه را مجبور می‌کند تا برای تکمیل خط حمله، یک مهاجم، احتمالاً یک گلزن قهار را به خدمت بگیرد.

هدف اول کادر فنی هری کین است و پس از او کای هاورتز قرار دارد و بر اساس ادعای نشریه اسپورت، پس از این دو گزینه لائوتارو مارتینز آرژانتینی مدنظر قرار گرفته است.

بودجه بندی

این اولین بار نیست که رئال مادرید روی جذب مهاجم اینترمیلان تمرکز می‌کند اما حضور بنزما درها را به روی تقویتی که اکنون به آن نیاز دارند، بسته بود. مشکل اینجاست که تیم نراتزوری قرار نیست جدایی او را آسان کند، او تا سال 2026 قرارداد دارد و ارزش او 80 میلیون یورو است.

1886236

در ایتالیا رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند حداقل قیمت انتقال او 100 میلیون خواهد بود، اگرچه در انگلیس به دلیل علاقه چند تیم مانند چلسی حتی از 150 میلیون هم صحبت می‌کند. علاوه بر این، این بازیکن آرژانتینی قصد ندارد از میلان نقل مکان کند، جایی که به گفته خودش "بسیار راحت" است.

رئال مادرید حاضر نیست بیش از 70 میلیون و حداکثر 80 میلیون برای یک مهاجم جدید هزینه کند. اولین گزینه آن‌ها هری کین است که یک سال از قراردادش با تاتنهام باقی مانده اما دنیل لوی، رئیس تاتنهام، 100 میلیون پوند، حدود 116 یورو می‌خواهد که سفیدپوشان حاضر نیستند برای مهاجمی که در جولای 30 ساله می‌شود، چنین رقمی بپردازند.

دیدگاه‌ها