کد خبر : 1943606 | 22 خرداد 1402 ساعت 10:34 | 91.7K بازدید | 51 دیدگاه

محمودی: همه باید از عطایی حمایت کنند

والیبالیست‌های ایران به یک شرط جاودانه می‌شوند

ستاره سابق تیم ملی والیبال معتقد است شاگردان بهروز عطایی با حمایت جامعه و اهالی والیبال در مراحل بعدی می‌توانند به موفقیت برسند.

والیبالیست‌های ایران به یک شرط جاودانه می‌شوند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از شهروند، تیم ملی والیبال در هفته اول لیگ ملت‌های 2023 با یک برد از 4 مسابقه به کار خود خاتمه داد تا برای رسیدن به مرحله حذفی امیدش به هفته‌های بعدی باشد.

بهنام محمودی ستاره سابق تیم ملی والیبال عملکرد ایران در چهار بازی نخست لیگ ملت‌ها را اینطور تحلیل می‌کند: انتظار داشتم حداقل در دو دیدار پیروز شویم و فکر می‌کردم به جز چین، توانایی شکست اسلوونی را هم داشته باشیم، اما این اتفاق نیفتاد.

پیشکسوت والیبال صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: درحال حاضر باید حمایت همه‌جانبه از کادرفنی و شخص بهروز عطایی داشته باشیم و برای رسیدن به اهدافی که مدنظر داریم، تلاش بیشتری انجام دهیم. در این مسیر هم ایجاد یک کمیته فنی خوب و آسیب‌شناسی می‌تواند کمک شایانی به موفقیت تیم‌ملی در ادامه راه کند.

1885375

این بازیکن سابق والیبال ایران در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به برنامه تیم‌ملی در دو هفته بعدی گفت: در ادامه مسابقات، هشت بازی دیگر خواهیم داشت که با توجه به روند نتایج تیم‌ها، استنباط من این است که حداقل در چهار یا پنج دیدار باید برنده از زمین خارج شویم تا بتوانیم به دور بعدی صعود کنیم.

او اضافه کرد: فکر می‌کنم در برابر تیم‌هایی مانند فرانسه، ایتالیا، کوبا، آلمان و بلغارستان شانس پیروزی داریم. البته به شرط اینکه این تیم‌ها با ترکیب هفته اول خود به مصاف ما بیایند.

محمودی در پایان سخنانش در پاسخ به این سوال که چرا این نسل از بازیکنان تیم‌ملی والیبال، آنطور که باید در ذهن مردم ماندگار نشده‌اند، گفت: همیشه اولین‌ها در ذهن مردم جاودانه می‌شوند. ما در سال‌های گذشته رکوردهایی خلق کردیم که به واسطه آن در ذهن مردم ماندگار شدیم و حالا بازیکنان این نسل از والیبال برای ایجاد چنین فضایی در ذهن مردم باید رکوردهای پیشین را ارتقا ببخشند. آنها باید به رتبه‌های بالاتری نسبت به قبل دست پیدا کنند و به این ترتیب فکر می‌کنم که مردم هم با آغوش باز پذیرای آنها خواهند بود.

دیدگاه‌ها