کد خبر : 1943628 | 22 خرداد 1402 ساعت 11:53 | 34.7K بازدید | 11 دیدگاه

با فوتبال به هم نزدیک می‌شویم

قلعه‌نویی: امیدوارم زود برانکو را ببینم

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرد که فوتبال زبان مشترک همه ملت‌ها است و باید به همه تیم‌ها احترام گذاشته شود.

قلعه‌نویی: امیدوارم زود برانکو را ببینم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از حضور در بیشکک قرقیزستان برای شرکت درتورنمنت کافا امروز در نشستی خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را درباره شرایط تیم ملی و مسابقات کافا انجام داد.

قلعه‌نویی پیش از دیدار برابر افغانستان با تشکر از میهمان‌نوازی مردم قرقیزستان و مسئولان کشور میزبان اظهار کرد: برای نخستین بار است که مسابقات کافا در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود. این مسابقات به نوعی می‌تواند در راه آماده‌سازی جام ملت‌های آسیا باشد. خوشحالم تیم عمان و دوست خوبم برانکو ایوانکوویچ در این مسابقات حضور دارد و امیدوارم هر چه زودتر او را ببینم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره میزان شناخت کادر فنی تیم ملی از تیم افغانستان گفت: فوتبال زبان مشترک همه ملت‌هاست و ملتها از طریق فوتبال می‌توانند به هم نزدیک شوند و از فوتبال لذت ببرند. بنابراین ما وظیفه داریم به همه تیمها احترام بگذاریم، چه تیم‌های قدرتمند و چه تیم‌هایی که کیفیت پایینی دارند.

او ادامه داد: گروه آنالیز ما بازی افغانستان و قرقیزستان را بررسی کردند و قرار است امروز با بازیکنان عملکرد این تیم را آنالیز کنیم و از این تیم شناخت پیدا خواهیم کردم. در بازی فردا به دنبال این هستیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که برای سازگاری شرایط آب و هوایی و ارتفاع قرقیزستان چه برنامه‌ای دارید گفت: بیشکک از لحاظ ارتفاعی پایین‌تر از تهران است ولی از نظر آب و هوایی دو شهر شرایط نزدیکی به هم دارند اما در مجموع این موضوع نمی‌تواند چندان تاثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها