کد خبر : 1943687 | 22 خرداد 1402 ساعت 15:14 | 41.1K بازدید | 5 دیدگاه

این انتقال برای منچستریونایتد طلسم شده است!

منچستریونایتد به دنبال جذب آدرین رابیو به عنوان بازیکن آزاد است، اما یووه قصد دارد قرارداد جدید یک ساله‌ای به این هافبک فرانسوی پیشنهاد دهد و او را نگه دارد.

این انتقال برای منچستریونایتد طلسم شده است!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رابیو با یوونتوس در پایان ماه جاری میلادی تمام می‌شود و او بازیکن آزاد خواهد شد. مدیران باشگاه ایتالیایی با مادر رابیو ملاقات کرده و برای نگه داشتن او مذاکره کرده‌اند. آن‌ها حاضرند قرارداد ستاره فرانسوی را یک سال دیگر تمدید کنند.

این در حالی است که یونایتد او را می‌خواهد. منچستری‌ها تابستان گذشته تلاش کردند رابیو را به خدمت بگیرند و حتی یووه پیشنهاد 14 میلیون پوندی آن‌ها را پذیرفت، اما رابیو تقاضای 250 هزار پوند حقوق هفتگی کرد و همین مسئله باعث شد این جابجایی رخ ندهد.

البته یونایتد تابستان قبل سرانجام یک هافبک دفاعی خرید و کاسمیرو را به نفراتش اضافه کرد اما فصل فوتبال در انگلیس سخت و فشرده است و به بازیکنان خوب زیادی نیاز است تا تیم بتواند جام ببرد و به همین دلیل، یونایتد می‌خواهد تعداد بازیکنان خوب خط میانی‌اش را زیاد کند و رابیو یکی از گزینه‌های جدی آن‌هاست.

این هافبک فرانسوی که از 2019 در یووه بوده، این فصل 32 بازی در سری A انجام داد و توانست هشت گل بزند و چهار پاس گل بدهد. یونایتد احتمالا این تابستان اجازه می‌دهد فرد از تیم جدا شود و همین باعث می‌شود جا در خط میانی برای بازیکنی مثل رابیو باز شود.

1886459

دیدگاه‌ها