کد خبر : 1943706 | 22 خرداد 1402 ساعت 16:29 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

دیبالا از عربستان پیشنهاد ندارد، حداقل فعلا!

ایجنت پائولو دیبالا گفت این بازیکن از عربستان هیچ پیشنهادی نداشته است و فعلا در تعطیلات به سر می‌برد.

دیبالا از عربستان پیشنهاد ندارد، حداقل فعلا!

به گزارش "ورزش سه"، خورخه آنتون، مدیر برنامه‌های مهاجم رم، گفت: «پائولو با هیچ کسی حرف نزده و من هم از باشگاه‌های سعودی تماس یا پیشنهادی نداشته‌ام. من مسئول گوش دادن به پیشنهادات برای دیبالا هستم، خود این بازیکن در تعطیلات است.»

قرارداد دیبالا با رم علاوه بر دستمزد ثابت، شامل پاداش‌ هم می‌شود که حالا بخشی از این پاداش‌ها فعال شده و او از فصل آینده سالانه شش میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت. فعلا برنامه این است که ستاره آرژانتینی در رم بماند و تلاش کند با مورینیو جام ببرد.

در هفته‌های گذشته پیشنهادات کلان عربستان به بازیکنان بزرگ اما پا به سن گذاشته فوتبال دنیا بسیار خبرساز شده است. ابتدا بنزما به الاتحاد پیوست و سپس مسی پیشنهاد دستمزد 500 میلیون یورو در سال را نپذیرفت؛ اما انتظار می‌رود عرب‌ها در اینجا متوقف نشوند و ستاره‌های بیشتری را برای تیم‌هایشان بگیرند.

دستمزدی هم که در خاورمیانه به این بازیکنان پرداخت می‌شود، به هیچ وجه قابل قیاس با حقوقی که رم به دیبالا می‌پردازد نیست و طبیعی است اگر پیشنهادی از تیم‌های عرب به دست بازیکنان برسد، آن‌ها وسوسه شوند. البته عرب‌ها فعلا سراغ بازیکنان آزاد رفته‌اند و دیبالا با رم قرارداد دارد.

1886498

دیدگاه‌ها