کد خبر : 1943732 | 22 خرداد 1402 ساعت 17:48 | 30.9K بازدید | 9 دیدگاه

همه‌چیز آماده معرفی بزرگ: بلینگام در راه مادرید (عکس)

جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.

همه‌چیز آماده معرفی بزرگ: بلینگام در راه مادرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که قصد دارد تغییر و تحولات بزرگی در ترکیب بازیکنان خود ایجاد کند در اولین قدم دست به حرکتی بزرگ زده و جود بلینگام، پدیده فوتبال انگلیس، را با پرداخت 103 میلیون یورو از دورتموند به خدمت گرفته است.

حالا تنها فاصله بلینگام با رسما مادریدی شدن امضا زدن پای برگه قرارداد و معرفی شدن به هواداران رئال است. اتفاقی که به گفته کادنا کوپ و چند رسانه دیگر اسپانیایی امروز تا ساعاتی دیگر در شهر ماردید رخ خواهد داد.

ستاره جوان انگلیسی در حرکتی که به نظر می‌رسد تایید این شایعات است در اینستاگرامش تصویری منتشر کرد که او را سوار بر هواپیما نشان می‌دهد. به این ترتیب مشخص است که بلینگام در حال سفر به اسپانیا و شهر مادرید است تا در مراسم معرفی خود به هواداران رئال شرکت کند.

1886534
عکسی که بلینگام در اینستاگرام منتشر کرد. او سوار بر هواپیما به مادرید می‌رود.

این در حالی است که بلینگام با وجود مصدومیت در اردوی تیم ملی انگلیس حضور دارد. دیروز اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که بلینگام به دلیل مصدومیت در دو دیدار سه‌شیرها در مقدماتی یورو 2024  مقابل مالت و مقدونیه شمالی به میدان نمی‌رود، اما او در اردوی تیم ملی حضور خواهد داشت.

دیدگاه‌ها