کد خبر : 1943739 | 23 خرداد 1402 ساعت 04:15 | 14.9K بازدید | 6 دیدگاه

شکست در لیگ قهرمانان یک درد لعنتی است

نامه احساسی مدافع اینتر خطاب به هواداران

متئو دارمیان در صفحه اینستاگرامش نوشت که او و هم‌تیمی‌هایش به تحقق یک رؤیای بزرگ خیلی نزدیک بوده‌اند.

نامه احساسی مدافع اینتر خطاب به هواداران

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین نمایش‌هایی که تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی داشتند، به دیدار فینال این رقابت‌ها و توسط بازیکنان اینتر مربوط می‌شود. نراتزوری در عین شایستگی برابر حریف ثروتمند خود مغلوب شد و دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند.

قطعا هضم شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت است، اما دو روز پس از ناک اوت اینتر مقابل منچسترسیتی، یکی از بهترین‌های زمین در تیم سیمونه اینزاگی، یعنی متئو دارمیان، در صفحه شخصی خود چند کلمه‌ای را با هواداران صحبت کرد.

او درباره شکست در فینال استانبول نوشت: این یک درد لعنتی است، به خصوص زمانی که تنها هستید، در افکار خود غوطه‌ور هستید و به این فکر می‌کنید که چقدر به تحقق رؤیایی که از زمانی که شروع به ضربه زدن به توپ کرده‌اید (فوتبال خود را آغاز کرده‌اید)، نزدیک بودید.

دارمیان در ادامه نوشت: به‌خاطر عرق، آرزو و تلاشی که در این سفر پر زرق و برق انجام دادیم، همه ما سزاوار آن (قهرمانی) بودیم...  شما (هواداران) که چه خوب و چه بد، همیشه پشتیبان ما هستید. سال آینده نیز وقتی به میدان بازگردیم تا با آنها بجنگیم، در کنار ما خواهید بود. عشق و فداکاری برای ادامه رؤیاها، همراه با اینتر.

دیدگاه‌ها