کد خبر : 1943756 | 22 خرداد 1402 ساعت 19:00 | 86.5K بازدید | 25 دیدگاه

خاطره جذاب بکام از روزی که مسی بازنشسته‌اش کرد!

لیونل مسی در حالی بازیکن باشگاه دیوید بکام، اینترمیامی، شده که اسطوره انگلیسی گفته بود سال‌ها پیش یک روز با دیدن درخشش ستاره آرژانتینی تصمیم به بازنشستگی گرفته است.

خاطره جذاب بکام از روزی که مسی بازنشسته‌اش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بعد از هفته‌ها شایعه و گمانه‌زنی درباره تیم آینده‌اش در نهایت تصمیم گرفت راهی آمریکا شود تا به اینترمیامی بپیوندد. تیمی که یکی از مالکان اصلی‌اش، دیوید بکام، ستاره سابق فوتبال انگلیس است.

اما جالب اینجاست که بکام در سال 2020 در یک مصاحبه گفته بود یکی از علت‌های اصلی تصمیم او برای خداحافظی با فوتبال و بازنشسته شدن تماشای درخشش بی‌نظیر لئو مسی در یک مسابقه بوده است.

خاطره بکام از مهارت و سرعت بی‌نظیر لیونل مسی
بکام در ماه مه 2013 و درحالی‌که پیراهن پاری سن ژرمن را به تن داشت بازنشسته شد. دیوید بکام می‌گوید بزرگترین عاملی که او را به این نتیجه رساند که وقت خداحافظی با فوتبال به عنوان یک فوتبالیست بود لیونل مسی بوده است.

در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2013 بارسلونا با لیونل مسی مقابل پاری سن ژرمنی قرار گرفت که بکام را در اختیار داشت. دیداری که با پیروزی بارسا به پایان رسید.

1886572

بکام در بیان خاطره‌اش از آن مسابقه گفت: "روزی که تصمیم نهایی‌ام برای بازنشستگی را گرفتم روزی بود که مسی مثل برق و بد از من گذشت و رفت. ما داشتیم برنده می‌شدیم که یکدفعه مسی توپ را گرفت، گل زد و ما را حذف کرد. من آن موقع 37 ساله بودم ولی از هر دو بازی با بارسا لذت بردم. بازی در نهایت در مجموع دو دور رفت و برگشت 3-3 تمام شد ولی بارسا به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کرد".

دیدگاه‌ها