کد خبر : 1943758 | 22 خرداد 1402 ساعت 19:05 | 19.2K بازدید | 8 دیدگاه

مجید حسینی یک جای خالی را هدف گرفته

مدافع لژیونر تیم ملی ایران به دنبال نمایش توانایی‌هایش برای امیر قلعه‌نویی است.

مجید حسینی یک جای خالی را هدف گرفته

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجید حسینی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان سرمربیان تیم ملی ایران در سالیان گذشته بوده که همواره در لیست حضور داشته و البته شرایط ورودش به ترکیب متفاوت بوده، اما امیدوار است نخستین بار زیر نظر امیر قلعه‌نویی در تورنمنت کافا به میدان برود و به ترکیب برگردد.

این مدافع لژیونر در اردوی فروردین‌ماه بخاطر آسیب‌دیدگی در فهرست دیدار با روسیه حضور نداشت و پس از آن هم در مسابقه تدارکاتی برابر کنیا نیمکت‌نشین بود ولی پس از آن در شرایط خوبی برای کایسری اسپور ترکیه به میدان رفت و حالا هم در تمرینات تیم ملی ایران با روحیه بالایی مشغول به کار است.

مجید حسینی در شرایطی که شجاع خلیل‌زاده بخاطر مصدومیت غایب است، جای خالی او را هدف گرفته و می‌خواهد با رفع کامل مصدومیت و شرایط خوبی که در دیدارهای سوپر لیگ ترکیه داشته، در تورنمنت کافا هم شانس بازی پیدا کند و بازی‌های موثرش برای کایسری اسپور را در تیم ملی هم انجام بدهد.

1886574

این مدافع میانی در پست خود محمدحسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی را به‌عنوان رقیب برای رسیدن به ترکیب تیم ملی دارد، ولی با توجه به سبقه و نمایش فصل اخیرش امیدوار است شانس بازی پیدا کند.

دیدگاه‌ها