کد خبر : 1943778 | 22 خرداد 1402 ساعت 20:55 | 52K بازدید | 27 دیدگاه

پیشنهاد به اینتر: لوکاکو و کولیبالی را بگیر، اونانا را بفروش!

چلسی برای جذب اونانا، دروازه‌بان اینتر، حاضر است علاوه بر روملو لوکاکو، مدافع خود کالیدو کولیبالی را هم به نراتزوری پیشنهاد بدهد.

پیشنهاد به اینتر: لوکاکو و کولیبالی را بگیر، اونانا را بفروش!

به گزارش "ورزش سه"، تلاش چلسی برای جذب آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر، ادامه دارد. او پیش از این مورد توجه باشگاه انگلیسی قرار داشت اما حضور درخشانش در فینال لیگ قهرمانان باعث شده چلسی به تلاش‌هایش شدت بخشد.

1886600

پیش از این مشخص شده بود که چلسی به نراتزوری پیشنهاد داده حاضر است در ازای دریافت اونانا، روملو لوکاکو را به باشگاه ایتالیایی واگذار کند. لوکاکو در حال حاضر بازیکن چلسی است اما به صورت قرضی در اینتر توپ می‌زند.

اما روزنامه انگلیسی سان امروز مدعی شد چلسی در تماسی جدید به اینتر اطلاع داده که حاضر است علاوه بر لوکاکو، مدافع سنگالی‌اش کالیدو کولیبالی را هم به نراتزوری واگذار کند.

1852196

روزنامه سان در این گزارش ادعایی دیگر هم مطرح کرد. بر اساس ادعای این روزنامه، چلسی پیش از این مذاکرات شخصی را با اونانا در پیش گرفته و با او به توافق رسیده است. آبی‌های لندن حالا در تلاشند موافقت اینتر را جلب کنند و به این منظور لوکاکو و کولیبالی را پیشنهاد داده‌اند.

این در حالی است که در روزهای گذشته رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند نمایندگان چلسی در شهر میلان با مدیران اینتر جلساتی برگزار کرده و پیشنهاد معاوضه دروازه‌بان‌های دو تیم را ارائه کردند. چلسی به اینتر پیشنهاد داد که در قبال واگذاری کپا آریسالابالگا و درصد کمی از ارزش بازار آندره اونانا، دروازه‌بان فعلی نراتزوری را به خدمت بگیرد. این پیشنهاد با مخالفت شدید نراتزوری مواجه شده و بایگانی شد. 

دیدگاه‌ها