کد خبر : 1943792 | 22 خرداد 1402 ساعت 22:15 | 164.6K بازدید | 112 دیدگاه

پانوچی و مربی لواندوفسکی

دو گزینه خارجی جدید به استقلال معرفی شدند

علاوه بر خوان رامون لوپز، حالا نام 2 سرمربی خارجی دیگر نیز به مدیران باشگاه استقلال معرفی شده تا در نهایت جانشین ساپینتو را انتخاب کنند.

دو گزینه خارجی جدید به استقلال معرفی شدند

به گزارش "ورزش سه"، مدیریت باشگاه استقلال به همراه اعضای کمیته فنی، همچنان در حال بررسی رزومه گزینه‌های موجود و اسامی پیشنهاد شده هستند. همانطور که ورزش سه خبر داد، جواد نکونام و محمد ربیعی، گزینه‌های نهایی در میان سرمربیان ایرانی هستند ولی نام‌های خارجی نیز روی میز مدیران قرار دارد.

در شرایطی که باشگاه استقلال به صورت رسمی از حضور خوان رامون لوپز کارو در ایران جهت بازدید از امکانات و انجام مراحل بعدی مذاکرات خبر داد، اکنون گزینه‌های دیگری نیز به مدیران باشگاه معرفی شده تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنند.

کریستین پانوچی که در دوران بازی سابقه حضور در تیم‌های رئال مادرید، اینتر، رم و چلسی را دارد، چند سالی است وارد عرصه مربیگری شده است. او سابقه هدایت لیورنو، ترنانا و تیم ملی آلبانی را در کارنامه دارد اما از سال 2019 بدون تیم است.

1886615

گزینه بعدی که به مدیران استقلال پیشنهاد شده، مربی مطرحی است. چسلاو میخنیویچ که هدایت تیم ملی لهستان را در جام جهانی 2022 قطر بر عهده داشت، جدیدترین نامی است که برای جانشینی ساپینتو به کریمی داده شده است. او سابقه 5 قهرمانی در جام‌های مختلف لهستان با تیم‌های لژیا ورشو، لخ پوزنان و زاگونبیه لوبین را در کارنامه دارد.

1886616

به هر شکل، مدیران استقلال باید به سرعت تصمیم خود را درخصوص انتخاب سرمربی جدید اتخاذ کنند. چنانچه آبی‌ها به سمت انتخاب سرمربی خارجی بروند، این 2 گزینه جدید به همراه لوپز کارو پیش روی آنهاست. تاکنون هیچ صحبت جدی با پانوچی و میخنیویچ صورت نگرفته و این اسامی تنها به مدیران پیشنهاد شده و مورد توجه قرار گرفته‌اند.

1886614

دیدگاه‌ها