کد خبر : 1943793 | 23 خرداد 1402 ساعت 06:30 | 57.5K بازدید | 23 دیدگاه

بعد از جدایی هازارد؛

گزارش: وینیسیوس علیه نفرین پیراهن کریستیانو

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در فصل آینده با چالشی هیجان انگیز در دوران حرفه‌ای خود در این باشگاه روبرو خواهد شد.

گزارش: وینیسیوس علیه نفرین پیراهن کریستیانو

به گزارش ورزش سه، وینیسیوس که در سال‌های اخیر یکی از ستارگان رئال مادرید بوده است، پس از جدایی کریم بنزما به ستاره اول این تیم تبدیل خواهد شد. آن هم در شرایطی که رئال مادرید اعلام کرد پس از جدایی رسمی ادن هازارد، شماره 7 به این بازیکن برزیلی داده خواهد شد؛ پیراهنی که پیش از این بر تن اسطوره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو، رائول، بوتراگوئنو و گوتیررز بوده و برای رئال مادرید ارزش زیادی دارد.

اما نکته جالب اینکه بازیکنانی که پس از جدایی کریستیانو رونالدو، پیراهن شماره 7 رئال مادرید را بر تن کردند، سرنوشت عجیبی داشته‌اند. پس از جدایی کریستیانو رونالدو، رئال مادرید تصمیم گرفت ماریانو دیاز را که فصل موفقی را در المپیک لیون پشت سر گذاشته بود، به جمع خود بازگرداند.

1403601

دیاز که در 48 بازی با پیراهن المپیک لیون 21 گل زده و 6 پاسخ گل ارسال کرده بود، با تصمیم فلورنتینو پرز و لوپتگی، سرمربی وقت رئال مادرید، به این تیم پیوست و پیراهن شماره 7 را بر تن کرد اما مصدومیت گریبان‌گیر این بازیکن شد تا او به مرور کمرنگ شود و تا پایان قراردادش در تابستان امسال روی نیمکت بنشیند.

در تابستان 2019، رئال مادرید ادن هازارد، ستاره چلسی را با قراردادی که از مرز 100 میلیون یورو فراتر رفت، به خدمت گرفت و مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند پیراهن شماره 7 را از ماریانو دیاز بگیرند و به هازارد بدهند.

هازارد قبل از بازی افتتاحیه لالیگا مقابل سلتاویگو دچار مصدومیت عضلانی از ناحیه ران شد و یک ماه از میادین فاصله گرفت اما سپس از ناحیه مچ پا مصدوم شد که 8 روز به طول انجامید. هازارد همچنین در دیدار مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه مچ پای راست دچار آسیب دیدگی جدید شد و 3 ماه را از دست داد.

1760374

مصدومیت‌های سریالی هازارد پایانی نداشت و مدت‌ها ادامه داشت تا در نهایت در طول 4 فصل تنها 76 بازی انجام بدهد و 7 گل به ثمر برساند.

هازارد از یک ستاره جهانی که باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب او بودند، به یک بار سنگین در رئال مادرید تبدیل شد تا در نهایت این باشگاه در تابستان امسال قرارداد او را فسخ کند. البته نفرین پیراهن رونالدو برای هازارد به جدایی از رئال ختم نشد و باعث شد تا او به طور جدی به فکر بازنشستگی از فوتبال فکر کند.

با این شرایط این سوال ایجاد می‌شود که آیا وینیسیوس پایانی برای نفرین پیراهن کریستیانو در رئال مادرید خواهد نوشت یا خیر؟

دیدگاه‌ها