کد خبر : 1943796 | 22 خرداد 1402 ساعت 22:36 | 43.3K بازدید | 49 دیدگاه

۴۸ ساعت تا ورود به ایران

مرد یونانی جانشین قلعه‌نویی در سیرجان!

مارینوس اوزونیدوس با گل‌گهر به توافق رسیده و سرمربی این تیم می‌شود.

مرد یونانی جانشین قلعه‌نویی در سیرجان!

به گزارش ورزش سه، باشگاه گل‌گهر در روزهای گذشته مذاکرات خود را با یک چهره سرشناس یونایی انجام داده و حالا به توافق نهایی دست یافته است. مذاکرات طرفین از چند هفته پیش آغاز شده بود و او حالا در شرایطی بر صندلی سرمربیگری تکیه خواهد زد که جانشین امیر قلعه‌نویی می‌شود.

او که مدافع پیشین تیم ملی یونان است و با 49 بازی ملی، چهره باسابقه این تیم محسوب می‌شود، اغلب دوران سرمربیگری خود را در یونان سپری کرده اما تجاربی جالب از حضور در سایر کشورهای اروپایی هم دارد.

مارینوس اوزونیدوس در رومانی، قبرس و البته عربستان هم سرمربیگری کرده که تجربه آخر، در دو دوره متفاوت بوده است. او همچنین در هدایت آپوئل نیکوزیا موفق شد به عنوان قهرمانی در لیگ برتر قبرس دست یابد.

وی همچنین سال 2021 دوره موفقی را با یونیورسیتاتیا کرایووا رومانی سپری کرد و توانست به عنوان قهرمانی جام حذفی برسد و البته در ادامه با جدایی از این تیم به الفیصلی پیوست.

دوران حضور او در سوپرلیگ عربستان با نتایج ضعیف و سقوط الفیصلی به لیگ یک همراه شد. او فصل بعد بار دیگر بر این صندلی جلوس کرد و در هشت بازی، یک برد و دو تساوی به دست آورد.

شواهد و اخبار حاکی از آن است که مارینوس تا 48 ساعت آینده به ایران خواهد آمد و هدایت سیرجان را برعهده خواهد گرفت تا تکلیف این تیم مدعی نیز سرانجام روشن شود و یک سرمربی از ملیتی جدید پای به لیگ برتر خلیج فارس بگذارد.

دیدگاه‌ها