کد خبر : 1943800 | 22 خرداد 1402 ساعت 22:59 | 19.7K بازدید | 14 دیدگاه

تراشتگن، بازیکن فصل لالیگا شد

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا، بازیکن فصل لالیگا شد.

تراشتگن، بازیکن فصل لالیگا شد

به گزارش ورزش سه، بارسلونا فصل 23-2022 لالیگا را با قهرمانی مقتدرانه به پایان رساند. مارک آندره تراشتگن با درخشش درون دروازه آبی‌اناری‌ها یکی از ارکان مهم این قهرمانی بود. او به واسطه این عملکرد یک جایزه بسیار ارزشمند دریافت کرد.

دروازه‌بان آلمانی بارسلونا در 38 بازی تنها 20 گل خورد و طی 2۶ بار موفق به ثبت کلین شیت شد تا جایزه دستکش طلایی را در پایان فصل به خود اختصاص دهد. این تنها جایزه فردی ترشتگن نبود و او امشب به عنوان بهترین بازیکن فصل لالیگا نیز معرفی شد.

1886629

ترشتگن فقط یک دروازه‌بان با خصوصیات کلاسیک معمول نیست و بازی با پای بسیار خوبی هم دارد. آمار مربوط به پاس‌های او در فصل اخیر لالیگا هم قابل توجه بود. دروازه‌بان آلمانی کاتالان‌ها 1225 پاس به نام خود ثبت کرد که در نوع خود برای یک دروازه‌بان خیره کننده است. او در میان کل هم‌تیمی‌های خود از این بابت هشتم شد!

دروازه‌بان آلمانی بارسلونا همچنین این شانس را داشت که با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل سلتاویگو در هفته پایانی لالیگا، شمار کلین شیت‌های فصل خود را به عدد 27 رسانده و به تنهایی رکورددار کلین شیت در لالیگا و 5 لیگ معتبر دنیا شود.

دیدگاه‌ها