کد خبر : 1943821 | 23 خرداد 1402 ساعت 01:26 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

یک نام غیرمنتظره برای هدایت ناپولی: رانیری ۷۱ ساله!

میرکو تاکولا، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، کلودیو رانیری را یک گزینه خوب برای هدایت ناپولی معرفی می‌کند اما از نظر او این اتفاق بعید به نظر می‌رسد.

یک نام غیرمنتظره برای هدایت ناپولی: رانیری ۷۱ ساله!

به گزارش "ورزش سه"، در آیتم "1 Football Club"، برنامه‌ای که از شبکه 1 رادیو ایتالیا پخش می‌شود، میرکو تاکولا، فوتبالیست سابق کالیاری و ناپل درباره وضعیت کلودیو رانیری صحبت کرد.

رانیری روز گذشته موفق شد با هدایت کالیاری، باری را شکست بدهد و به سری A صعود کند. این سرمربی 71 ساله، در اوایل دوران مربیگری پس از اینکه 3 فصل در کالیاری حضور داشت در سال 1991 به ناپولی رفته بود و با وجود قرارداد دو ساله تنها یک فصل را روی نیمکت این تیم گذراند. او هیچ جامی با این تیم به دست نیاورد و رتبه چهارم سری A را کسب کرد.

تاکولا درباره صعود کالیاری گفت: "مطمئناً باری، مانند کالیاری، شایستگی دوباره صعود را داشت، شاید حتی بیشتر از آن کاری که در طول فصل انجام دادند. آئورلیو دی لورنتیس در باری به همراه میشل مانیانی کار بزرگی انجام دادند. سپس در دو بازی رفت و برگشت، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد و امکان این وجود دارد شما به آنچه که لیاقتش را دارید، نرسید. به همین دلیل، من امیدوارم که دوباره باری در سری A حضور داشته باشد."

1886661

آیا رانیری راه حلی برای ناپولی خواهد بود؟
این می‌تواند نوشتن و خواندن یک داستان خوب دیگر باشد اما برای من بعید به نظر می‌رسد. رئیس باشگاه می‌خواهد کار اسپالتی را با یک مربی جوان و جاه‌طلب ادامه دهد. انتخاب مربی بعدی باید یک انتخاب سنگین باشد. تثبیت یا حتی بهبود آنچه انجام شده بسیار دشوار خواهد بود. برای کسانی که وارد می‌شوند، بار مهمی خواهد بود. با این اوصاف، معتقدم رانیری در کالیاری ابعاد خود را پیدا کرده و من او را دور از ساردینیا نمی‌بینم.

دیدگاه‌ها