کد خبر : 1943840 | 23 خرداد 1402 ساعت 08:10 | 55.1K بازدید | 11 دیدگاه

بوئنوس آیرس گردی اینفانتینو به بهانه حضور در فینال

رئیس فیفا با پیراهن مسی در کوچه مارادونا (عکس)

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، با پیراهن مسی در محله های قدیمی بوئتوس آِیرس قدم زد.

رئیس فیفا با پیراهن مسی در کوچه مارادونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جانی اینفانتینو برای تماشای فینال جام جهانی جوانان به آرژانتین سفر کرده است. او در جریان این سفر علاوه بر گردش در بوئنوس آیرس در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا با پیراهن لیونل مسی فوتبال بازی کرد. رئیس فیفا با چیکی تاپیا، ستاره سابق البی‌سلسته یک زوج موفق در خط حمله این دیدار نمادین تشکیل داده بود.

فینال جام جهانی جوانان با پیروزی یک بر صفر اروگوئه مقابل ایتالیا به پایان رسید و اینفانتینو بعد از حضور در مراسم بعد از بازی و اهدای جام ب قهرمان با مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین شام خورد.

1886681

رئیس فیفا در جریان گردش در بوئنوس آیرس از محله پاترنال، جایی که دیه‌گو مارادونا در آن زندگی می کرد هم دیدار کرد. کریستین مالاسپینا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین و خوان پابلو سورین، ستاره تیم ملی آرژانتین، در جریان این شهرگردی پرهیجان اینفانتینو را همراهی می کردند.

اینفانتینو در جریان بازدید از ورزشگاه مارادونا لباس های خود را عوض کرده و با پیراهن آرژانتین که نام و شماره مسی در پشت آن حک شده بود با دیگر حاضرین فوتبال بازی کرد.

1886682

اینفانتینو در حاشیه حضور خود در آرژانتین، میزبانی این کشور را در جام جهانی زیر 20 سال مورد تمجید قرار داد: "یک جام جهانی بی عیب و نقص را برگزار کردیم که سازماندهی بی نظیری داشت. آرژانتین با وجود فرصت آماده سازی اندک میزبانی خوبی انجام داد و بسیار درخشان بود."

دیدگاه‌ها