کد خبر : 1943843 | 23 خرداد 1402 ساعت 10:00 | 24.6K بازدید | 7 دیدگاه

رابطه گرم سرمربی با دو ستاره تیم ملی؛

قلعه‌نویی نمی‌خواهد درگیر معضل اسکوچیچ شود

بی‌شک یکی از ویژگی‌های اصلی امیر قلعه‌نویی توانایی بالای او در مدیریت ستاره‌های بزرگ است.

قلعه‌نویی نمی‌خواهد درگیر معضل اسکوچیچ شود

به گزارش "ورزش‌سه"، اهالی فوتبال در ایران پیش از جام جهانی به خوبی معضلی که ممکن است عدم توانایی در کنترل رختکن به بدنه تیم وارد کنند، را به یاد می‌آورند. شاید اگر دراگان اسکوچیچ توانایی و مهارت بیشتری در کنترل ستاره‌های تیمش داشت، تیم ملی با او راهی جام جهانی می‌شد و احتمالا با توجه به عملکردی که تیم ملی با این مربی کروات در مسیر جام جهانی نشان داده بود، شرایط در قطر می‌توانست برای ایران متفاوت باشد.

با این حال یک مصاحبه بد موقع از مهدی طارمی راهی جز جدایی اسکوچیچ یا ستاره شماره 9 تیم ملی باقی نگذاشت و در این بین مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم راحت‌تر را گرفتند و با کنار گذاشتن اسکوچیچ که حامی چندانی در میان جامعه فوتبال نداشت، مهدی طارمی را برگزیدند.

این تغییرات اما درنهایت به ضرر تیم ملی شد و نسلی که از آن‌ها انتظار صعود وجود داشت، با اینکه در گروه خوبی قرار داشتند، درنهایت با دو شکست مقابل آمریکا و انگلیس و یک پیروزی مقابل ولز در رده سوم به کارشان خاتمه دادند.

معضلی که برای اسکوچیچ در اردوی تیم ملی ایجاد شد، موضوعی است که امیر قلعه‌نویی پس از سال‌ها کار کردن با ستاره‌های بزرگ در استقلال، سپاهان و تیم ملی بدان واقف است و تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت، که این مشکل اجازه پیشروی و رسیدن به اهداف را از او نگیرد. همانطور که در تصویر هم مشخص است، قلعه‌نویی رابطه بسیار خوبی با دوستاره تیمش دارد و تاین شرایط درباره سایر ستاره‌های تیم نظیر سردار آزمون هم حداقل تا حالا مصداق دارد.

1886685

دیدگاه‌ها