کد خبر : 1943932 | 23 خرداد 1402 ساعت 14:40 | 49.7K بازدید | 11 دیدگاه

رئال جای بهترین‌هاست

براهیم در مراسم معارفه: از امباپه استقبال می‌کنیم

براهیم دیاز در مراسم معارفه خود در رئال مادرید از پیوستن کیلیان امباپه و هر ستاره بزرگ دیگری به رئال استقبال کرد.

براهیم در مراسم معارفه: از امباپه استقبال می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز که پس از سه فصل حضور قرضی در میلان به رئال مادرید برگشته، امروز با حضور در کلینیک رئال تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و سپس مراسم معارفه او در برنابئو با حضور فلورنتینو پرز و نیز اعضای خانواده‌اش برگزار شد.

1886787

براهیم یک بار در زمستان 2019 نیز به هواداران رئال معرفی شده بود ولی پس از 15 بازی راهی میلان شد. او حالا به عنوان بازیکنی متفاوت به رئال برگشته و امیدوار است تا در فصل پیش رو جایگاهی ثابت در ترکیب تیم داشته باشد.

1886788

در ابتدای مراسم معارفه، رئیس رئال گفت: «سلام به همه. به براهیم و خانواده‌اش برای حضور در رئال مادرید خوش آمد می‌گویم. ما قصد داریم تیمی تشنه بردن جام‌های متعدد بسازیم و با براهیم به این اهداف نزدیک‌تر خواهیم شد. به خانه خوش برگشتی و می‌دانم که حضور در رئال همیشه آرزوی تو بود. براهیم عزیز، تو برای میلان یک ستاره بودی و حالا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان سری آ ایتالیا به اینجا برگشته‌ای. خیلی خوشحالیم که برگشتی و بی‌صبرانه منتظر دیدن جادوی تو در زمین خواهیم بود.»

1886786

سپس براهیم در نشستی خبری شرکت کرد. اولین چیزی که امروز صبح به آن فکر کردید: «خیلی خوشحالم که به بهترین باشگاه دنیا برگشتم. فکر می‌کردم روز طولانی و زیبایی داشته باشم. خوشحالم که دوباره اینجا هستم.»

جدایی بنزما و آسنسیو فشار مضاعفی روی شماست؟ «حقیقت این است که آنها دو بازیکن بزرگ هستند و واضح است که پر کردن جای خالیشان فشار را روی بازیکنان دیگر اضافه می‌کند، اما اینجا رئال مادرید است و شما همیشه باید سخت تلاش کنید. ما سعی خواهیم کرد رئال مادرید را دوباره بهترین باشگاه جهان کنیم.»

بازگشت پس از درخشش در میلان: «این سه سال در میلان کمک زیادی به من کرد. من در زمین و خارج زمین به بلوغ زیادی رسیده‌ام. ما یک براهیم متفاوت را خواهیم دید که با آرزوی موفقیت در رئال برگشته است. برگشته‌ام تا در بهترین تیم دنیا موفق شوم.»

1886785

آیا با آنچلوتی صحبت کرده‌اید؟ «من فرصت صحبت با آنچلوتی را نداشتم. خوشحالم که می‌توانم با او کار کنم و مشتاقانه منتظر هستم تا برای رئال به میدان بروم.»
دوست دارید با امباپه هم‌تیمی شوید؟ «فکر نمی‌کنم زمان مناسبی برای صحبت در این مورد باشد. امروز روز من است. البته انتظار  این سوال را داشتم. از حضور در مادرید خوشحالم و از حضور هر ستاره‌ای در رختکن خوشحال خواهم شد. رئال جای بهترین‌های دنیاست.»

1886781

پست مورد علاقه: «من خوش شانس هستم که می‌توانم با هر دو پا بازی کنم. فکر می‌کنم این یک امتیاز اضافی به من می‌دهد. بهترین پست جایی است که مربی من را قرار می‌دهد. من در همه پست‌های فاز تهاجمی و خط میانی می‌توانم بازی کنم.»

به احتمال عدم بازگشت به رئال فکر می‌کردی؟ «من حالا اینجا هستم و بسیار خوشحالم. زمانی که در میلان بودم سعی کردم بهترین عملکردم را برای میلان ارائه دهم. اکنون این فرصت را دارم که اینجا باشم. رئال اولین گزینه من بود، جایی که من همیشه می‌خواستم بازی کنم.»

رئال مادرید از بیرون چگونه به نظر می‌رسد؟ «فقط باید ببینید آنها در فصل 22-2021 چه دستاوردهایی کسب کردند. رئال بزرگترین باشگاه جهان است. مشتاقم شب‌های جادویی در برنابئو ادامه داشته باشد.»

رقابت با رودریگو: «مسئله جنگیدن نیست. ما هم‌تیمی هستیم و بهترین‌ها را برای تیم می‌خواهیم. رودریگو بازیکنی بزرگ و فوق‌العاده با استعداد است. من بهترین نسخه از خودم را ارائه خواهم داد و برای کسب عناوین سخت تلاش خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها