کد خبر : 1943974 | 23 خرداد 1402 ساعت 18:59 | 15.7K بازدید | 24 دیدگاه

مک‌آلیستر: لیورپول، بوکاجونیورزِ انگلیس است!

الکسیس مک‌آلیستر در گفت‌وگویی با تلویزیون لیورپول از این باشگاه به عنوان بزرگترین باشگاه انگلیس یاد کرد و گفت با پیوستن به تیم یورگن کلوپ رویایش به واقعیت تبدیل شده است.

مک‌آلیستر: لیورپول، بوکاجونیورزِ انگلیس است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته اعلام کرد الکسیس مک‌آلیستر، ستاره آرژانتینی برایتون، را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفته است.

این بازیکن در سال 2019 به برایتون ملحق شد و این فصل توانست نمایش درخشانی را در این تیم ارائه کند و همچنین به همراه تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 قطر شود تا توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را جلب کند. در رقابتی که برای جذب این ستاره آرژانتینی شکل گرفته بود، لیورپول موفق شد او را برای حضور در این باشگاه و پروژه ورزشی جذابش متقاعد کند و با مدیران برایتون هم بر سر قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو که با توجه به بندهای پاداش می‌تواند تا 60 میلیون یوور هم افزایش پیدا کند به توافق برسد.

1886854

مک‌آلیستر امروز در مصاحبه‌ای با تلویزیون لیورپول شرکت کرد تا به شکل بی‌واسطه با هواداران این تیم صحبت کند. ستاره آرژانتینی درباره پیوستن به قرمزها گفت: "خیلی خوشحالم و لذت می‌برم. من به بزرگترین باشگاه انگلیس ملحق شده‌ام. بازی در لیورپول برایم رویایی بود که حالا به واقعیت تبدیل شده است. این باشگاه فرصتی در اختیار من گذاشت که می‌خواهم از آن بیشترین استفاده را ببرم."

ستاره آرژانتینی لیورپول در ادامه به ستایش از هواداران لیورپول پرداخت و گفت: "تشویق هواداران در آنفیلد واقعا دیوانه‌وار است. در انگلیس هیچ جا فضای ورزشگاه مثل فضای استادیوم بوکا در آرژانتین نیست به جز آنفیلد. اینکه شما هوادارهایی دارید که همیشه و در هر شرایطی حمایت‌تان می‌کنند خیلی مهم است."

مک‌آلیستر که پیش از حضور در فوتبال انگلیس سابقه بازی در بوکاجونیور آرژانتین را داشته در ادامه درباره تشبیه لیورپول به بوکا بیشتر توضیح داد و گفت: "من قبلا هم گفته بودم که لیورپول، بوکاجونیورزِ انگلیس است. علتش هواداران است. هوادارانی که آنفیلد را برای هر حریفی جهنم می‌کنند. من این شور و شوق دیوانه‌وار را فقط در این دو استادیوم دیده‌ام."

1886855

دیدگاه‌ها