کد خبر : 1944007 | 23 خرداد 1402 ساعت 21:30 | 195.4K بازدید | 37 دیدگاه

ستاره میلان: نمی‌توانم درباره طارمی صحبت کنم!

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، در یک نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به روسونری گفت به عنوان بازیکن نمی‌تواند درباره نقل و انتقالات صحبت کند.

ستاره میلان: نمی‌توانم درباره طارمی صحبت کنم!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد مهدی طارمی یکی از گزینه‌های اصلی میلان برای پر کردن جای خالی زلاتان ابراهیموویچ است.

میلان در حال حاضر تنها اولیویه ژیرو و دیوید اوریگی را در خط حمله دارد و این تیم قطعا نیازمند جذب یک مهاجم جدید است. البته با پایان قرارداد قرضی لورنتزو کولومبو با لچه، او به سن سیرو باز خواهد گشت، اما شیاطین برای رقابت با تیم‌های دیگر ایتالیا، به بازیکنان تهاجمی بیشتری نیازمند هستند. در عین حال، از پرتغال خبر می‌رسد پورتو برای تنظیم کردن حساب‌های خود، به فروشی در حد 50 میلیون یورو نیازمند است. این می‌تواند محرکی برای فروش مهدی طارمی تبدیل شود تا بخشی از مبلغ مورد نیاز اژدها جهت رعایت فیرپلی مالی تأمین شود.

1886649

رافائل لیائو که در اردوی تیم ملی پرتغال برای شرکت در مقدماتی یورو 2024 به سر می‌برد امروز در نشست خبری خود در محل اردو با سوالاتی درباره انتقال مهدی طارمی به میلان مواجه شد. اما لیائو از پاسخ دادن خودداری کرد و گفت به عنوان فوتبالیست نمی‌تواند درباره نقل و انتقالات باشگاه صحبت کند. ستاره پرتغالی گفت: "این موضوع در حوزه مسئولیت من نیست. در باشگاه مسئولانی هستند که می‌توانند درباره نقل و انتقالات صحبت کنند. اینجا فقط درباره تیم ملی صحبت می‌کنم".

1875269

دیدگاه‌ها