کد خبر : 1944085 | 24 خرداد 1402 ساعت 09:43 | 49.6K بازدید | 11 دیدگاه

پدیده چلسی: دوست ندارم با مسی مقایسه شوم

کندری پائز، پدیده جوان چلسی، معتقد است که نباید او را با لیونل مسی مقایسه کند چون هنوز برای این کار زود است.

پدیده چلسی: دوست ندارم با مسی مقایسه شوم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش پائز در لیگ اکوادور باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود. 

این بازیکن جوان که تنها 16 سال دارد در نهایت تصمیم گرفت که از بین پیشنهاداتش به چلسی پاسخ مثبت دهد و پس از جشن تولد 18 سالگی‌اش در تابستان 2025 راهی این باشگاه خواهد شد. 

او در گفتگو با اسپورت سنتر درباره شرایطش اظهار داشت: «من از شروع فصل بسیار خوشحال هستم. شروع کار در 16 سالگی و همراهی با تیمی که بازیکنان باتجربه دارد بسیار خوشایند است. افراد بسیاری در این مسیر به من کمک کردند. آن‌ها به من گفتند که باید از کاری که انجام می‌دهم لذت ببرم و با جدیت تمرین کنم.»

1880143

این بازیکن اخیرا به تیم ملی بزرگسالان اکوادور دعوت شد اما نتوانست این تیم را به دلیل مشکل ویزا همراهی کند. او در این باره گفت: «خیلی ناراحت شدم. این فرصت خاصی بود که در فهرست باشم و این که نتوانستم بروم برایم دردناک بود. شاید بتوانم در چند ماه آینده از چنین فرصتی استفاده کنم.»

پائز با اشاره به شانس بالایش برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش اضافه کرد: «من دوست دارم جامی با اکوادور کسب کنم. به تلاش برای رسیدن به این هدف ادامه خواهم داد و همیشه با تمام وجود بازی خواهم کرد. همیشه با فروتنی پیش می‌روم. شاید الان بهترین بازیکن نباشم اما هرگز دست از تلاش برای این که با تمام وجود برای اکوادور بازی کنم برنخواهم داشت.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره مقایسه‌اش با لیونل مسی مدعی شد: «من کندری هستم. قرار است نام اکوادور را پرآوازه کنم. همیشه خودم خواهم بود. دوست ندارم با مسی مقایسه شوم. او بسیار خاص است و بهترین است. من 16 سال دارم. آن‌ها نمی‌توانند من را با او مقایسه کنند. هنوز چیزهای بسیاری هست که باید در آن‌ها پیشرفت کنم و تجربه به دست آورم.»

دیدگاه‌ها