کد خبر : 1944155 | 24 خرداد 1402 ساعت 14:39 | 33.8K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش: زندگی مخفیانه رومن آبراموویچ در استانبول

رومن آبراموویچ، مالک سابق چلسی، در یک ملک 20 میلیون پوندی در استانبول زندگی به دور از حاشیه‌ای دارد.

گزارش: زندگی مخفیانه رومن آبراموویچ در استانبول

به گزارش "ورزش سه"، رومن آبراموویچ بعد از این که به خاطر رابطه‌اش با ولادیمیر پوتین تحریم شد و ناچار به واگذاری چلسی شد، به استانبول ترکیه رفته و یک ملک 20 میلیون پوندی را اجاره کرده.

این ملک در منطقه اعیان‌نشین استانبول به نام آنادولو حیصاری واقع شده و مشرف به تنگه بوسفوری است و ویوی بسیار زیبایی دارد. گفته می‌شود آبراموویچ این خانه را از یکی از چهره‌های سرشناس بازار بورس ترکیه به نام احمد اوکوموس اجاره کرده و ماهانه 40 هزار پوند اجاره می‌دهد.

ملکی که آبراموویچ در آن اقامت دارد و سعی دارد به دور از هرگونه سر و صدا زندگی خود را بگذراند، حدود یک دهه پیش توسط اوکومس به قیمت 20 میلیون پوند خریده شد.

در مورد شرایط زندگی آبراموویچ در استانبول اطلاعات زیادی در دست نیست و حتی یکی از رسانه‌های ترکیه در ماه دسامبر گذشته سعی کرد با یک پهپاد از بالای ملک او فیلمبرداری کند تا مگر تصویری از آبراموویچ را در این ملک ضبط و ثبت کند، اما تلاشش ناکام ماند.

1887184

همسایه‌ها هم وقتی از آن‌ها درباره آبراموویچ سوال می‌شود، چیزی بروز نمی‌دهند و اطلاعاتی به غریبه‌ها نمی‌دهند.

البته حضور ثروتمندان روس در ترکیه چیز تازه‌ای نیست. آمار نشان می‌دهد روس‌ها در سال 2022 حدود 16 هزار و 300 ملک را در ترکیه خریده یا اجاره کرده‌اند که در مقایسه با 5 هزار و 300 مورد در سال 2021 افزایش چشمگیری را نشان می‌دهد.

اما آبراموویچ بعد از فروش چلسی، باشگاهی که در سال 2003 خرید، در صحنه ورزش و در کل، در انظار مردم نبوده است. او ماه مارس سال گذشته و کمی بعد از حمله روسیه به اوکراین اعلام کرد باشگاه را برای فروش گذاشته است.

آبراموویچ در دوران حضورش در چلسی حدود 1.5 میلیارد پوند در این تیم سرمایه‌گذاری کرد و آن را به یکی از غول‌های فوتبال انگلیس و اروپا تبدیل کرد. یک گروه آمریکایی به رهبری تاد بولی این باشگاه را در ماه می سال گذشته در ازای 4.25 میلیارد پوند خرید.

دیدگاه‌ها