کد خبر : 1944197 | 24 خرداد 1402 ساعت 17:41 | 35.4K بازدید | 2 دیدگاه

آندری کراماریچ: موفقیت در جام جهانی شانسی نبود

برای بچه‌هایم تعریف می‌کنم هم‌تیمی مودریچ بودم

آندری کراماریچ در آستانه بازی با هلند گفت، سخت‌ترین بازی ممکن را در پیش دارند اما برای بردن جام، باید سخت‌ترین تیم‌ها را شکست داد. او از مودریچ نیز تمجید کرد.

برای بچه‌هایم تعریف می‌کنم هم‌تیمی مودریچ بودم

به گزارش "ورزش سه"، آندری کراماریچ که عاشق حیوانات است، از بین تمام حیوانات چیتا را ترجیح می‌دهد «چون از همه سریع‌تر است». این بازیکن 31 ساله هوفنهایم سریع‌ترین مهاجم دنیای فوتبال نیست، اما گل‌های زیادی برای کرواسی به ثمر رسانده و امیدوار است امشب تیمش هلند را ببرد و در نهایت قهرمان لیگ ملت‌ها شود.

روبرو شدن با هلند در نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها

مطمئنا این سخت‌ترین بازی است اما اگر می‌خواهید جام ببرید، باید سخت‌ترین رقبایی که سرراه‌تان هستند را شکست دهید. مسابقه سخت و جذابی خواهد بود. آن‌ها میزبان هستند و ما مهمان. همیشه می‌گویم در زندگی به یک خرده شانس نیاز است و توی زمین هم همینطور است، بنابراین اگر کمی شانس بیاوریم، هر چیزی ممکن است.

1887265

لوکا مودریچ

یک روز می‌توانم برای بچه‌هایم تعریف کنم که کنار او بازی کرده‌ام، که در یک تیم بودیم. واقعا احساس خاصی است چون او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال و یکی از بزرگترین هافبک‌ها است. هرچیزی که درباره او بگویم، قبلا دیگران گفته‌اند. در این سن، بازی کردن در چنین سطحی واقعا شگفت‌انگیز و یک معجزه بزرگ است.

ولی ما فقط لوکا مودریچ نیستیم. من کرواسی را به عنوان یک تیم باکیفیت می‌بینم و چیزهایی که در جام جهانی یا چهار سال پیش در روسیه اتفاق افتاد، شانسی نبود. تیم ما پر از استعداد است، بنابراین این خوش‌شانسی نیست.

تشبیه شدن به داور شوکر، اسطوره کرواسی

از نظر من، او بهترین مهاجم و گلزن تاریخ کرواسی و الگویم از دوران بچگی است. واقعا تمام حرکت‌هایش در زمین را تحسین می‌کردم. هر کاری که او برای کرواسی کرده، خارق‌العاده است. هیچ وقت آن موقعی که در بچگی او را در یکی از خیابان‌های زاگرب دیدم، یادم نمی‌رود. واقعا لحظه شگفت‌انگیزی برای من بود.

دیدگاه‌ها